نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

افشاگری های ذهن من-1

ذهنم این روزها خاورمیانه‌ایست

پر از انگیزه و اهداف بلند؛

که ره به جائی نمی‌برند!

 

خاورمیانه‌ایی پر تنش،

پر هیاهو و سخت درگیر است...

ذهنم این روزها نفس‌گیر! است؛

 

ذهنم این روزها خاورمیانه است...

گهی می‌کشد!

و اغلب شهید می‌شود!


خاورمیانه دیگریست ذهن من...

 

پ.ن1: وجه افتراق‌شم اینه که من یه وبلاگ دارم که سانسور نکنم ذهنمو؛ ولی خاورمیانه‌ایی‌ها همش دارن سانسور می‌شن!

پ.ن2: و دعا کنیم برای همه‌ی شیعیان بحرین...

پ.ن3: کلا این جور پُست‌ها رو دوست دارم؛ که ظرف 5 دقیقه نوشته می‌شن و خاک نمی‌خورن

مخاطب خیلی! خاص

 

پیش نوشت1: متن ذیل مخاطب «خیلی خاص» دارد! و علی‌رغم شباهتش به «او نویسی» اصلا جزء این دسته، طبقه بندی نمی‌شود زیرا «او نویسی» جریان سیال ذهن نویسنده است و سفارشی نیست؛ مخاطب خاص هم ندارد چه برسد به مخاطب «خیلی خاص»!


پیش نوشت2: حالا مثلا فهمیدی متن برای کدام «مخاطب خاص» نوشته شده است؛ چه دردی از تو دوا می‌کند؟!!؟ پس با سوالات بی‌جا و تفاسیر نابه‌جا، مانع کسب نشوید لطفا!


پیش نوشت3:  به شما توصیه می‌شود از مراجعه به ادامه‌ی مطلب خودداری نموده و هم اکنون برای جلوگیری از اتلاف وقت بیشتر این صفحه را ببندید؛ چرا که خواندن این متن به افرادی با «جنبه‌ی  18- » یا به قول بروبچز با «جنبه‌ی سوراخ!»  اکیدا توصیه نمی‌شود!


پیش نوشت 4: نویسنده هیچ تعهدی نسبت به پیامدهای کلیک احتمالی شما بر قسمت ادامه‌ی مطلب ندارد! حتی شما دوست عزیز!


ادامه مطلب ...