نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

قدر ندانستم و تمام شد...

سرش را تکیه داده بود به دیوار؛ زمزمه میکرد:

    تقدیر امسال؛

          خـــــــــــــــــــــــــــدا

«حـــــــســیـن»‌اش را بـــــــــــــیــــــــــــــش‌تـر کـــــــــــــــــــــــــــــن!

و های های می‌گریست...

 

 

پ.ن: خدایا تا فرصت باقی‌ست؛ ما را غریق رحمت خویش کن؛ مبادا رمضان برود و من همانی باشم که پیش‌تر بودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.smsforu.blogsky.com

سلام.نماز روزت قبول.خوشحال میشم منو تو لینکت بزاری
بهم سر بزن.ممنون

سلام
به دلایلی خاص
ین وبلاگ
لینکدونی ندارد!

گویای خاموش جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

به نام خدا


سلام


شب 23ام که به سحر نزدیک می شه، یه اضطراب عجیبی وجودم رو می گیره.. امسال هم گرفت... :"(

و هرسال ماه رمضان که رو به آخر می ره، احساس غربت می کنم... اصلاً این قدر غصه ی عجیبیه که حتی شیرینی عیدفطر رو هم کم می کنه :"(

هرسال این موقع ها همش احساسم نگفتنیه...

برای ما هم دعا کن...

دعا کنم آدم بشم.. از انسانیت خارج نشم..

دعا کن گره ها هم کمی شل تر بشن...

دعامون کن...

سلام...
حاجت‌روا باشی انشالله...

منم ژانر گریه دارم

site01 جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.site01.orq.ir

۹۸۰۲۱۸۹۵۱۴بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

وسط این همه دلتنگی ماه رمونی ثروتمند شدنمونو کجا جا بدیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد