نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید...

نقش می زنم؛

بر بوم روزگار!

پالت رنگم پر از واژه‌های رنگارنگ...

و به جای تربانتین برای روانی‌اش، روح می‌دمم..

زندگی می‌کشم؛ با زنجیری از واژه‌ها.

ن

 

پ.ن۱: برخی واژه‌ها غوغا می‌کنند این روزها مثل عطش!

پ.ن2: این روزها ذهن می‌دود سوی بیابان و خــــــــارها...

پ.ن3: کربلایی که شدی، جرعه‌ای  از معرفت را نصیب بی‌بهره‌گان کن!

التماس دعا

نظرات 6 + ارسال نظر
حیات طیبه شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://hayatetayebe.parsiblog.com/

بسم رب الحسین

سلام علیکم
لباس مشکی ما را به دستمان بدهید...
من اضافه میکنم :
همه ی هستی و دار و ندار ما را به دستمان بدهید... :(

علیکم السلام

خیلی التماس دعا در این ایام

باران شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام خواهرجان

ایام تعزیت، تسلیت
انرژی ندارم بیش از این

حرفهای نگفته زیاد دارم
بدرود

سلام/
می نوشتی نگفته هات رو خواهر
خیلی التماس دعا...

سایه یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

ما هم التماس دعا گلم
خیلی مطلبت دل ادمو هوایی میکنه

سلام
حاجت روا باشی عزیزم
محتاجیم

۲۰۶۶ یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام

منم التماس دعا دارم :)

سلام
حاجت روا باشید انشالله
محتاجیم

گویای خاموش یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

به نام خدا

سلام

صلی الله علیک یا اباعبدالله...

------
سلام
از همه ی دوستان، به خصوص حس عزیزم، می خوام که این روزها وقتی دلشون به حضرت عشق نزدیک شد، یاد این خاموش.. هم بیفتن...

حس جان، دعا کن یه کم آدم بشم، خب؟ :"(

کاش محرم امسال برامون سرشار از معرفت باشه...


بازم التماس دعا دارم، یادت نره که خیلی محتاجم...

سلام

ادم که نمی شی گویا جان! حوا میشی
:دی

انشالله/خیلی با معرفت شدن مهمه...

دعای من که به آسمون اول هم نمیرسه ولی به روی چشم؛ توفیقی بود و آقا دعوت کرد؛ انشالله دعات می کنم

کدخدا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

جنس عطش عاشورائی "خاص" است!
جرعه جرعه آب هم بنوشی، کارساز نیست
درست مثل آب خوردن در خواب، که هرچه می‌نوشی تشنه‌تر می‌شوی

راهش را من می‌دانم ولی...
این عطش با خون رفع می‌شود
خون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد