نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

خصوصی!

دست‌هایت را از دستانم بیرون کشیدی؛ در پشت سرت باز ماند،

و دلم پا به پای تو گریست...

چشمم نیز.

این تقدیر من و توست...که بکِشیم از این روزگار..از ضربات سهمگین‌ش!

بهترینی بی آن که بدانی؛‌ روزگار است دیگر؛‌ با هر که دوست‌داشتنی‌تر است چنین می‌کند!

به دل نگیر اگر ایام به کامت نیست؛‌ ایمان داشته باش که خداوند همیشه یاور توست؛‌ همیشه و همه جا...

و من ترا در آغوش خدا دیده‌ام...

تو می‌روی و من؛

بانی‌اش را نفرین می‌کنم...

 

پ.ن1: برای دوست مهربانم خـــــــــــــــیلی (موکد بخوانید) دعا کنید.

پ.ن2: روزگار خوش نیست؛ تقدیر نیز!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام

آرزو می کنم آنچه خیر و مصلحت است برای دوستت پیش آمده باشد.

پذیرفتنش کمی سخت است اما شاید بهتر باشد باور داشته باشیم که ؛ الخیر فی ما وقع



خدا بنده های دلشکسته اش را رها نمی کند...

سلام

آره به شدت قبول دارم که همینطوره...
به شدت تر هم قبول دارم این براش خیلی خیر داره..
به شدت هم ناراحتم البته براش؛

کدخدا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته!
کلا تخصص دارید در نوشتن پست‌هایی که ذهن را درگیر اطراف و اکناف می‌کند! هی باید بگردیم که سوژه شما کیست و چیست؟!
به هر حال دعا میکنم برای آن رفته و این مانده
به قول سیدنا الاستاد: آنها که غائبند، کمال مطلوبند و حاضرین، معمولی و پیش پا افتاده...

سلام
با این نوع سلام کردن جناب کدخدا؛ خواستید درس عبرتی بدهید به من؟
باشه...


به حمدالله مشکل تا حد زیادی برطرف شد..
واقعا دعای دیگران در حق دیگران! مستجاب میشه خیلی زود...
الحمدالله
و سپاس و تقدیر ویژه از شما و همه ی بزرگوارانی که دعا کردند

گویای خاموش یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام

نمی خواد اینو عمومی کنی، فقط اگه امکانش هست بگو چی شده؟ هم اون شب هم الآن نگران شدم :"(
دعاش می کنم...

سلام عزیزم
اول این که اون خبر درد ناک در برسا واقعا ناراحتم کرد..
خدا صبر جزیل بهتون عنایت کنه

بعدشم عمومیش م یکنم چون که به حمدالله مشکل تا حد زیادی برطرف شد..
واقعا دعای دیگران در حق دیگران! مستجاب میشه خیلی زود...
الحمدالله
و سپاس و تقدیر ویژه از شما و همه ی بزرگوارانی که دعا کردند

ستایش یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام
خوش بحالت که یک وبلاگ داری که حرف دلت را توش بزنی ما که تموم حرفهامون توی دلمون انباشته شده.
تازه در عصبانیت و فشار و سختی هم باید مراقب باشیم حرفهامون موجب دلسردی و نگرانی دیگران نشه برای همین هم مجبوریم در مواقعی هم که نیاز به یک آرام جان داریم خودمون آرام جان باشیم
هیچ وقت نتونستم درههای بین خودم و آدمها را پر کنم و این روزها این درهها عمیقتر شده دیگه من و دنیا و آدمها خیلی کم حرف همدیگر را میفهمیم

سلام
انشالله به زودی شما هم وبلاگ دار می شید
غصه نداره که
بعدشم هی اون هیز ها میان براتون تفاسیر عجیب و غریب می نویسن و هی عین من متعجب


دره های بین شما و آدم ها...
منم همیشه با خودم گفتم کاش می تونستم پرش کنم ...

مهم این نیست که حرف هم رو می فهمیم یا نه..مهم همون حس دوستی و محبتی هست که خدا بین قلب هامون ایجاد کرد..
انشالله به واسطه ی همین «الف الله بین قلوبهم» این دره ها هم کم کم پر میشه...

+ باشیم

۲۰۶۶ دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام
خوبی مطالب خصوصی اینه که هر کی هر چی دوس داره نتیجه میگیره.
احتمالا دوستتون بصورت دراماتیک اخراج شده!

خدا روزگار و تقدیر رو برای شما دوستتون خوش کنه. انشالله.

سلام
راستش نه!

گاهی وقتا آدم دلش می خواد اخراج می شد و یه همچین چیزایی رو تجربه نمی کرد...

اصلا چرا شما همه چیو در چارچوب کار می بینید؟ امان از دیدگاه مکانیکی ذکورانه!

مگه من نوشتم همکارم که بحث رو می کشید به کار و اینا؟
ایش!

اصلاح کنید این دید رو ! این یارتون کجاس بیایم پیششون شکایت کنیم از شما؟

گویای خاموش دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام

الحمد الله رب العالمین...


و ممنون..

سلام

از برسا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام

تمام این نوشته ها زیبا بود

پی نوشت دوم را نمی پذیرم .

روزگار خوش است چون آفریننده اش نیک است . تقدیرش نیز .

فقط باید به مقام رضاء رسید و با دقت نگاه کرد .

آنگاه می توان حرف دل حضرت زینب سلام الله علیها را فهمید که " ما رأیت الا جمیلا "

سلام
ممنون


انشالله خدا توفیق بده و به مقام رضا برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد