نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

زن با مرد برابر نیست!

فکر می‌کنم خیلی حق دارد به‌ام بر بخورد!

وقتی یک عده  که خود را اهل تفکر و بچه شیعه می‌دانند حداقل برخورد با بانوان را بلد نیستند...

فقط مانده‌ام اگر پیامبر رحمت دخترش را مکرر نمی‌بوسید و جلوی پای او بر نمی‌خواست یا  این‌قدر آیه‌های بی‌شمار قرآن در خصوص احترام به زنان نبود؛

اگر زینب نبود...

این جماعت ذکور چه‌ها که نمی‌کردند با بانوان!

و همین جماعت پر مدعا چه حقیر می‌شوند در مقابل جنس زن!

با این همه دبدبه و کبکبه‌هایشان!

خوب به یاد دارم که دنیا با امثالشان چه کرده‌ است...

نمونه‌اش اینجاست!

شما باشید و همه‌ی تفکرهای حقیرانه اتان درباره‌ی جنس ضعیفی که پیامبرتان لطیف می‌خواندشان و بهشت را زیر پایشان دانست!

شبه مسلمانان بی عقل و منطق!



پ.ن1: به قول بروبچز: هر وقت مرد ضعیف باشد زن هم می‌شود ضعیفه!!

 

پ.ن2: و ای کسانی که اسلام را به ریش و نماز اول وقت شناختید! بدانید و آگاه باشید هر وقت احترامتان به زنان فزونی یابد ایمانتان نیز افزایش خواهد یافت و لا غیر!


پ.ن3: زن با مرد مساوی نیست! چرا که معیار پروردگار فقط  تقوی است!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://navabhoda.blogfa.com

کجایی خواهر!
جنس این موجود خودخواهی و خودمحوری و لجاجت است. از من بپرسی میگم پیامبران و امام و اولیا تنها استثناء بوده اند و گرنه خدا ذاتا مرد را خودخواه و خشن و بی رحم آفریده است.حتی دلیل این که خدا هیچ پیامبری از میان زنان برنگزیده همین است چرا که اگر پیامبری زن بود هیچ مردی طاعتش نمی کرد وگرنه مقام شامخ حضرت زهرا و حتی حضرت زینب از بسیاری از پیامبران بالاتر است ولی خدا نه اولی را پیامبرقرار داد و نه دومی را امام. فقط با ملاحظه شناختی که از مردهای امت داشت که تن به اطاعت زن نمی دهند حتی اگر زهرای اطهر و زینب کبری باشد.

نود و نه درصد و نه در گردش باهات موافقم!

مردهای سه نقطه ی بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!

۲۰۶۶ یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
آهان. پس اینجوریاس ؟!!!
از زن کمترم اگه جواب شما رو ندم !!
.
.
.
نترسید کجا میرین؟ شوخی کردم
فکر کنم از پیامبره که گفته: من از دنیای شما تنها 3 چیز را دوست میدارم. زن و عطر و نماز

حالا خیلی نارراحت نباشید
احتمالا سوء تفاوت شده!

سلام
من منتظر پاسخ هستم!
یک ماهی میشه درگیر این ذهنیتم وواقعا متاثر شدم!
یه دنیا حرف دارمولی کو منطق و مجال حرف زدنش؟

گویای خاموش دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

به نام خدا

سلام

در این لحظه روحیه ی حرف زدن در این مورد رو دیگه ندارم
همین طوریش خودم هنگم

سلام
ان شالله هنگت باز شه

رهرو دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما
"فکر می‌کنم خیلی حق دارد به‌ام بر بخورد!"
اینکه انسان یک خودی در نظر بگیرید و یک حقی که به این من‌ش تعلق بگیرد و بعد از آن نتیجه بگیرد و عمل کند ناظر بر این است که برای خودش استقلال در نظر گرفته است و حتی اگر نظرن قائل به تفیض نباشد عملن تفیضی ست
که فرمود : یا ایها الناس انتم الفقراء الی الله والله هو الغنی الحمید -فاطر 15
دیگر آنکه انسان‌ها از جهات مختلف متفاوت هستند و این اختصاص به زن و مرد هم ندارد ولی همه‌ی منصفین در این قضیه که بین جنس مرد و زن تفاوت‌هایی است اجماع دارند

آن هم‌کلاسی گرامی‌تان هم که اشاره کرده‌اند به بحث عقل و نقص و اینها گمانم تقصیری ندارند زیرا اگر شما هم یک بار دیگر به نهج‌البلاغه مولامان نگاه کنید (اواخر وصییت ایشان به امام حسن (ع) و در چند جای دیگر) همین عبارات را می‌بینید.
که اینها جای تامل و گفت و گو دارد
ولی اجمالا اینکه وقتی ما کسی را می بینیم که زیباست ، آیا این زیبایی برای اوست؟ آیا این ملاک سنجش خواد بود؟
یا اگر کسی هوشش پایین تر باشد چطور ؟
و از این مثال ها زیاد است
پس تفاوت ها مقتضای عالم ماده است و اختصاصی به تفاوت های زن و مرد ندارد
این تفاوت ها در این دنیا تنها مسئولیت می‌اورد نه فضیلت
و از این عالم که بالاتر برویم در عالم نفس و مجردات دیگر زن و مرد معنا ندارد آنجا "عند اکرمکم اتقاکم" است
انجا "نفخت من روحی" است

نتیجه آنکه این تفاوت ها نه برای مردان فضیلت به حساب می‌اید و نه اینکه زنان باید از این مسئل ناراحت و عصبانی شوند
بلکه باید اندیشید و از دل این تفاوت ها خدا را یافت که دارایی ها همه از آن اوست(هذا من فضل ربی) و نداری‌ها از آن ما

یا حی

و هم چنین سلام بر شما

با توجه به فراز دوم نوشتتون
یعنی این که این تفاوت ها برای زن و مرد ملاک فضیلت محسوب نمی شود و ...، لذا با من موافقید که جنس مذکر نباید به هر دلیلی بر جنس مونث برای خود برتری بداند و لذا این شایسته نیست که زن را ب خاطر زن بودن و با بیان یک سری صفات برانند
در بحث ناقص العقول هم همین ماجرا رخ داد
بحث این نیست که ایا زن ناقص العقول است یا نیست بلکه بحث طرح ان است
ایا امیرالمومنین به هر زنی میرسید میگفت تو ناقص العقولی؟
یا برخوردش با همسر و دختران و زنان دیگر به همین منوال بود؟
من در سیره ی پیامبر و علی جز احترام و تکریم منزلت زن چیزی ندیدم و لذا بی احترامی به زن را از هیچ زاویه ی عقلی و شرعی موجه نمی شناسم
لذا نا ب جا نیست که اقدامات یک عده بچه مسلمان که مدعی عشق ولایتند و علم را به رخ این و ان می کشند چنین رفتارهای ناشایستی از خود بروز دهند
پس حق دارد به من و به همه ی زنان دیگر این بی احترامی ها بربخورد!
این حق به معنای عرفی اش بخوانید که ناروا نیست/نا به جا و غلط نیست

ستایش سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com

حسی جان
سعی کن خودت را فقط با معیارهای الهی بسنجی و فقط در محضر او خودت را قرار بدهی وگرنه آدمها یک روز دوستت هستن و روز دیگر دشمنت مرد و زن هم نداره

ستایش عزیز

حرفت درباره ی ادم ها صد در صد درست است

من هم سعی کردم خودم رو با معیارشون نسنجم

اما انصافا تحمل ادم های مزخرف هم سخته خواهر!
بهم حق بده خو!

ما جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

از 9 تا 14 ده روز هم نشد که! یعنی ده روز هم نتوانستی سکوت شوی.
بهتر بود بعد از نقض قانون سکوت، با این مطلب که نشان از ناراحتی و خشمگینی شما دارد آغاز نمی کردید. که منجر به این ذهنیت نشود که سکوت شما با چه مسائلی پایان می یابد!
البته با مطلبتان موافقم ولی به مردان حق بدهید که اگرچه درباره ولایت پذیری و ... نه تنها حرفها شنیده اند که به نوعی به این کار مدام دعوت می شوند و آموزش می بینند ولی درباره نحوه رفتار با زنان آموزشی نمی بینند. اگر در سال دو بار آن هم در میلاد و وفات بانوی دو عالم حدیثی بشنوند و آن هم اینگونه است که مثلا پیامبر اینگونه رفتار کردند باخانم زهرا (س) نه اینکه آقایان مومن! با زنها اینگونه رفتار کنید!
انشاالله خداوند ما را در امر شناخت و عمل به حقوقمان یاری کند. امین

«شما»ی عزیز
سلام

این مطلب نشان دهنده ی ناراحتی و خشم است اما خشم و ناراحتی سازنده!

البته این مطلبی نبود که به خاطرش بخوام سکوت کنم ...و تکرار اون جا داشت چیزکی درباره اش نوشته بشه!
دقیقا مشکل همینه که بحثی از این نمیشه! در نتیجه اغلب برادران! ما به این رویه ی غلط ادامه میدن و باعث بروز مشکلات بیشتر تر می شن!
لذا باید در این باره کاری کرد! حتی اگر به اندازه ی نوشته ی یک پست لبریز از خشم و ناراحتی باشه!

ان شالله

البته من راه حل بهتری هم براش سراغ دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد