نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

بهارانه

دل من پشت سرت کاسه‌ی آبی شد و ریخت...

کی شــود پیــش قدم‌های تو اسفـند شـوم ..؟

 

سرعت زمان در می‌نوردد همه‌ی حوادثی که تقدیر در 90 رقم  زد!

بعد از یک سال؛ در حالی که همه برای میزبانی 91 رقابت می‌کنند؛

می‌ایستم (شایدم می‌شینم!)

و میزبان لحظه‌ای تفکر ایستایی؛

به همه‌ی آن‌چه فکر می‌کنم

که گذشت!

روزگاری که باید تنها عبرتش برایم بماند!


 

پ.ن: یکی از حسن‌های 90 برای من، رو شدن چهره‌ی خیلی‌ها بود که برای من «چهره» بودند؛ شاید از آن دست روزهایی که خیلی تکرار کردم: فاصله‌ات را با آدم‌ها حفظ کن؛ آدم‌ها یک دفعه می‌زنند روی ترمز!


پ.ن2: یکی از وقایع ناخوشایند نتی؛ از دست رفتن گودر بود با همه‌ی کاربردهایش که پلاس، هیچ وقت محققشان نخواهد کرد!


پ.ن3: از خدا می‌خواهم تا در 91 برای من و همه‌ی کسانی که دوستشان دارم «تغییر» مقدر کند...

نظرات 4 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام

یکی از خاطرات خوب من از 90، نمایشگاه مطبوعات و دیدن بچه ها بعد از یک سال دوری بود...

پی نوشت اخری دعای خوبی بود که امیدوارم من هم مشمولش شده باشم.

ایشالله سال نو با نشاط و پر انرژی وارد کار و زندگی بشی


اما یادت باشه:

تعطیلات بزودی تموم میشه و بعدش سرکار رفتنه که انتظار تو رو میکشه.

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

سلام
اره اتفاقا واسه همین که کوفتم نشه تا تونستم خوابیدم
:دی

۲۰۶۶ پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک :)
----------------------
یه دونه اون مادره و پسره رو نفهمیدم چی شد یکی هم خط اول این پست: سرعت زمان در می نوردد...

سال خوبی رو براتون آرزو میکنم
و امیدوارم پست های سال نود و یکیتون قابل فهم تر باشه
یا فهم من بره بالاتر

سلام

نکته ی درستی بود
یه کلمه اش پیست نشده
:دی
ولی نمی افزایمش تا یادم باشه معدود افرادی هستن که اینجا رو با دقت میخونن
منم برای شما سال خوبی ارزومندم
بعدا افزود:
اصلاح میشه که عبارت درسته/سرعت زمان در می نوردد حوادث رو...

شاید برای شما این عبارت از این لحاظ نامونسه که خود زمان حوادث رو در می نوردد نه سرعتش
درسته؟

گویای خاموش شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

به نام خدا

سلام

عیدت مبارک :)

التماس دعا...

سلام
عید تو هم مبارک دخترم
ان شالله سالی پر از خیر و برکت داشته باشی

ستایش شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com

انشاالله که سال 91 سال خوبی برایت باشد

سالی پر از معنویت و نشاط و موفقیت

دوستدارت ستایش

سلام ستایش عزیزم
همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد