نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

ماه کامل

هیچ دقت‌ کرده‌ای؟!؟

من 23 ام،

و تو  7.



با هم،


یک «مـــــــــــــــــــــــــــــــــــاه کامل» می‌شویم!!

 

پ.ن: تولدت مبارک!


پ.ن2: هنوز تا تولدش هشت روز دیگر باقی‏ست! و چون این‏جا را نمی‏خواند نوشتم!

نظرات 6 + ارسال نظر
آنشرلی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

شما ماه‌ت رو با اصلش کامل کن!

سلام


امان از دست تو....

اصلا من میخوام ماهم با فرعش کامل بشه

ما پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام علیکم

پیشاپیش تولدتان مبارک

ما که نامحسوس نیستیم راپورتمان رسیده به دستتان!

هرچه عکس قبلی رو اعصاب بود این عکس عجیب بر دلمان نشست بسیار نرم و لطیف.

سلام
شما عزیزی

شمع تولد ستایش هم همین ها بود! میخواستم اونو رو بذارم به جای عکسش!
یحتمل اون بیشتر تر بر دلت می نشست

سیاوش شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://bargrizan_e_66.tebyan.net/default.aspx

به به به به
تولدشون مبارک
چله خوبه
۲۰ ---- ۲۰



نه
ماه کامل خوبه

رزی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://ferisistooni.blogfa.com/

سلام حسسسسسسسسسسس جون

خوبی؟؟؟

تولدشون موبارک

سلام عزیزم
مممممممممممممممممممممممنون
مقسی
ان شالله تولد خودت

گویای خاموش یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

به نام خدا

سلام

اشتباه کردی دیگه، من 27 هستم نه 7 :پیییییییییییی


خوبی؟

تولدشون مبارک

بازگشت پیروزمندانه ی منم مبارک

سلام
بالاخره سیستمت رو راه انداختی
شکر
تولدش خیلی مبارک

بازگشت تو هم مباررررررررک خیلی هم مبارک..دلم تنگیده بود از بس نبودیاااا

اشتباهم رو بر سن و سالم ببخش خواهر

۲۰۶۶ یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
نکند با گوشه ی چشم اشارتی کرده اید بر تولد خودتان که گذشته ست و ما یادمان رفته؟
هان؟ اینگونه است آیا؟

چرا ما (من و کامی) به اینجا که می آییم لهجه مان با لهجه پدر جده پدرمان یکی می شود؟ البته اگر اکابر را تمام میکرد.

تولدتان (شما و او) مبارک
گیر داده ایم دیگر

سلام جناب هاوایی

من که به مناسبت تفلدم همیشه یه آپ ویژه دارم تا فرصت برای همه برای عرض تبریک و تهنیت و شادباش فراهم باشد و بهانه ای باشد تا شکرگزار خداوند باشند بابت این که اگر حسی غریب نمی بود در این دنیا چه هااا که نمیشد!
(اعتماد به نفسم خودمو کشته!!!)



همین که این بلاگ؛ مکانی مفرح است برای شما
اونم از نوع سالم!
جای شکر داره
تولد تاریخ گذشته ی شما و نرسیده ی یارتون هم پیشاپیش و پساپس مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد