نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

مــــــــــــــــــــ ا د ر

هیچ چیز بهتر از این نمی‌شود؛

که خدا برایت خواسته باشد

در حریم یار بنشینی؛ 

کریمی برایت وداع «علی» بخواند و

تو

پا به پای آسمان

برای «مادر»

گریه کنی...


 

پ.ن: آسمان که بغضش ترکید؛ چشم‌هایم را شست!

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ http://hr-mylife.blogsky.cm

سلام دوست عزیزاز اشنایی با وبلاگ شما خیلی خوشحال شدم...لطفا قابل بدونید و از وبلاگ من دیدن کنید....اگه دوست دارید تبادل لینک کنیم....ممنون....منتظر حضورت هستم.

سلام
باشه سر میزنم

ستایش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com/

چقدر زیبا توصیف کردی

سلام
ممنون
هیچ چیز دلنشین تر از شنیدن تعریف اززبان کسی که دوستش داری نیست

گویای خاموش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

من خیلی بیشتر تر

گویای خاموش پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

به نام خدا

سلام

صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا...


سلام

یا مولاتی یا فاطمه الزهرا اغیثینی.

۲۰۶۶ پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ


ما پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام علیکم

چشمهای ما کی شسته شود؟؟




ان شالله با ظهور اقا
خیلی زود
چشم هامون شسته میشه

من ...! شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://rasme-zendegi.blogfa.com


سلام بزرگوار ...
دیروز انسان های زیادی از دنیا رفتند ...

اما من و تو هنوز گوهـر زمان را برای رسیدن به آرزومان در دست داریم .

فقط کافی است قـدر خود را بدانیم و کم نخواهیم و کم نکوشیم و صبورتر باشیم .

تو خوبی و همین خوب بودن بهترین و راحت ترین راه برتری و سبقـت از دیگران است...

دیگر چه می خواهی ؟ !

موفق و سلامت باشید

سلام سیمای عزیز
بسیار زیبا نوشتی
ممنونم

کاش واقعا خوب باشم!

رز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام

دل من

بغضتو بشکن

گریه کن با من

دددددل ممممممن

صورتی باشید...

سلام
نی خوام
من م یخوام ابی باشم! یا سبز آبی!

بعدشم من رز سپید بیشتر تر دوس دارم! میشه رز سپید شی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد