نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

دنیای ما

می نشینم کنار خدا؛ و پا به پای نگاه او، فقط «نگاه» میکنم؛


آدم‌هایی که روز و شب کار می‌کنند/ و فکر می‌کنند جهاد می‌کنند/ و حفره حفره‌های ذهن‌شان پر است/ کجای ذهن‌شان ز "او" یاد می‌کنند؟

به خانم همسایه‌ی چادر بر سر/ که در چارچوب در/ می‌دود میان واژگان دیگری/ "غیبت نشود" ولی...

به او که صفرهای حساب بانکی‌اش/ که سهمش از معاملات دونگی‌اش/ شمارش و شمارش و حساب می‌شوند...

به قلب‌هایی که هر زمان اجاره می‌روند/ و بعد روح خود را نشانه می‌روند/ و بعدتر، دست به سوی آسمان بی‌کرانه می‌روند/ به راستی! چند قلب نزد «صاحب‌خانه» می‌روند؟!؟


 

 

افزونه1: توی دنیای امروزمون گم کردیم خلوت‌ها رو! که ساعت‌هایی بایستیم و فقط نگاه کنیم! خودمون..مسیرمون و تصمیماتمون رو... واقعاً فکر کنیم نه تصور نه توجیه!

 

افزونه2: تصمیم گرفتم برای تدریس انتخاب آهنگ! و جای کد آهنگ!! به دوستان وبلاگ‌نویس، برای اولین بار در عمر ننوشته‌ها بهش آهنگ بیفزایم! شما می‌توانید با روشن کردن «اسپیکر»، از نوای دلنشین Silent Star  به نوازندگی Bernward Koch لذت ببرید! وقتی این آهنگ را می‌شنوم یاد حرف استادم می‌افتم که می‌گفت (نقل به مضمون): موسیقی‌دانان معتقدند یک نوای موسیقی در بطن جهان هست و همه سعی می‌کنند در سکوت و خلوت آن آهنگ را بیابند و بر همین حسب موسیقی‌هایشان را می‌نویسند.

 

افزونه3: بــبار بـــــرایم؛ ساعت چشم‌هایم عجیـــــــــــــــــــــــب با ساعت ابرها کوک است... (رضا یزدانی- ساعت فراموشی)


افزونه 4: پیامبر فرمود:  رجب را "أصب" مى‏گویند زیرا که رحمت خدا در این ماه بر امت من بسیار ریخته مى‏شود...در دعاهایتان، یادی از ما کنید نیز... 


پس نوشت! لطفا برای شفای مادربزرگم حمدی بخوانید.

نظرات 12 + ارسال نظر
ستایش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com/

من در این بادیه صاحبنظری میجویم
راه گم کرده ام و راهبری میجویم

از ورق پاره عرفان خبری حاصل نیست
از نهانخانه رندان خبری میجویم

مسند و خرقه و سجاده، ثمربخش نشد
از گلستان رخ او ثمری میجویم

ایمنی نیست در این وادی ایمن ما را
من دراین وادی ایمن شجری میجویم

ترک میخانه و بتخانه و مسجد کردم
در ره عشق رخت رهگذری میجویم

سفر از هیچ بسوی همه چیزم در پیش
لنگ لنگان روم و همسفری می جویم

گفته بودی که ره عشق ره پر خطری است
عاشقم من که ره پرخطری میجویم

اندر این دیر کهن ریخته شد بال و پرم
بهر منزلگه خود بال و پری میجویم

اگر شما هنوز در حال جست و جویید...
پس من و امثال من چگونه شرح حال کنند؟

باران سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام

سهم سکوت را باید بیشتر کرد، خدا در سکوت جریان دارد
و در دلی که زیاد رنجور شده باشد...
این احساسی ست که من دارم


دعام کن

سلام
چه رازی است در این روزها..
که همه ناجور "دل"شان گرفته است؟



ناجور سکوت می طلبد روحم و گوشه ی عزلت!
حاجت روا باشی خواهر

گویای خاموش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

به نام خدا

سلام

--------

سلام
بدتر تر تر شد یعنی؟!؟!؟

گویای خاموش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

این چه حرفیه؟
خیلی زیبا بود، منتها نتونستم چیزی درباره ش بگم...

می شه فعلاً فقط نقل قول بکنم؟

" توی دنیای امروزمون گم کردیم خلوت‌ها رو! که ساعت‌هایی بایستیم و فقط نگاه کنیم! خودمون..مسیرمون و تصمیماتمون رو... واقعاً فکر کنیم نه تصور نه توجیه! "

" بــبار بـــــرایم؛ ساعت چشم‌هایم عجیـــــــــــــــــــــــب با ساعت ابرها کوک است... "


یه دنیا ممنون..

می دونستی کسانی که قلم زیبایی دارن مسئولیتشون در قبال آدم های اطرافشون بیشتره؟
لااقل من که این طور فکر می کنم :)
پس قدر خودت و قلم زیبات رو بدون.. :)

ع یعنی میشه این رو پست سفارشی حساب کنی؟
چه خوب!
از اینا دوس داری؟ اینا راحتن آخه!


تازه دادیشب داشتم میخوابیدم دو برابر این تو ذهنم بود! بعد دیدم امروز اونطوری گفتی به همین مقدار بسنده کردمی! و درانتشارش به شدت تردید به خرج دادمی! در نهایت گفتمی هرچه بادا باد! فوقش با توجه به درخواست یو یه چیز دیگه ای به سرعت منتشر می شود
------------------------------------------------------------------
از لطف و حسن نگاهتان به این قلم ( که این روزها انگشتان روی کی برد قلم می باشند) به شدت سپاسگزارم

گویای خاموش چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

به نام خدا

سلام

مگه گفتم طولانی ه که ترسیدی؟ :دی
:)

هلول ماه رجب رو به همه تبریک می گم، خاصه به نویسنده ی گرامی :)

دعاگو هستم و محتاج دعا


پ.ن. کامنت دونیت قاط زد نفهمیدم قبلی ه ثبت شد یا نه، مجبور شدم دوباره بنویسم. اگر اونم ثبت شده لطفاً فقط یکی شون رو تأیید کن :)

سلام

نه کلا! موقع انتشارش با توجه به اون کامنت قبلیت گفتم شاید اینم بدترت کنه!
نی دونم!
خلاصه که خوشحالم که رضایت حضرتعالی تا حدی فراهم شد
:دی

حاجت روا باشی انشالله
فقط: حلول درسته یا هلول؟

پ.ن:فقط همین بود

گویای خاموش چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

نمی خواستم با کامنت های چتی این پست زیبا رو شلوغ کنم، اما قضیه حیثیتی ه!
معلومه که حلول درسته! به جون خودم بلدم خو :(
اما خب یه لحظه قاطی کردم!
تو می بایست به عنوان یه دوست خوب ستارالعیوب می شدی و خودت ویرایشش می کردی نه که این طور ضایعم کنی!

ببین گویای عزیزم

نخست؛ همه ی آدم ها اشتباه میکنن! طبیعیه!

(من معلمم بهت حق اشتباه میدم :دی)

دوم این که در بلاگ اسکای ازادی بیان هست و امکان ویرایش هیچ کامنتی نیست!
:دی

۲۰۶۶ چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام.
همش قشنگه. هم متن و هم آهنگ و افزونه هااا. فقط جای کد آهنگ... اونم...خوبه ( دل شکستن هنر نمی باشد!!! )

سلام
اتفاقا جاش مهمتر از خودشه!
پلیر باید در دسترس باشه که وقتی مخاطب به هر دلیلی نخواست آهنگ پلی! بشه مجبور نشه کل صفحه رو بالا پاایین کنه برای یافتنش!

پارسا زاهد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

به نام خدا
سلام

خیلی زیبا بود
به افزونه 2 که رسیدم و داشتم می‌خوندم، دیدم نوشتین که اسپکیر رو روشن کنید.
منم دست بردم به اسپیکر و اونو زیاد کردم
آخه معمولاً اسپیکرم تا تهش کمه کمه. مگه اینکه بخوام آهنگ زیبای وبلاگی رو گوش کنم :)

سلام

ممنون! یکم این جناب هاوایی از شما یاد بگیرن

گویای خاموش جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

به نام خدا

سلام

پس نوشت رو الآن دیدم..

حمد رو به نیت شفاشون خوندم، و از خدا هم می خوام به حق این روزهای باعظمت هرچه زودتر سلامتی شون رو کاملاً به دست بیارن.. :)


---

حس؟ این کد آهنگت رسماً نیستش! یعنی بحث ارور و اینا که گفتی نیست، کلاً نیستش!
در مورد «آه» چیزی شنیدی تا حالا؟!

سلام
ممنون
یه حمد دیگه هم بخون برای یکی که تصادف کرده دیشب و رفته کما...
حالش خیلی بده

-------------------------
خودم می شنوم آخه! کس دیگری هم مشکل داره یعنی؟؟

۲۰۶۶ جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

خدا شفاشون بده انشالله :)
-----------------------------
من که دفعه قبل صداشو میشنیدم.
اینقدر فخر فروختین که خدا این نعمتو از شما گرفته. خوب شد حالا؟

ممنون
-------------------------------
همین الانم صداش شنیده میشه
:)

پارسا زاهد جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

به نام خدا
سلام
منم الان متوجه شدم
خدا انشالله شفاشون بده

سلام
ممنون
انشالله

تولد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

تق تق !
سلام
آمدیم نبودید !
پایین وبلاگ نوشته بود پیغام بگذارید نا امید شدیم !
افزونه هارو که خوندم دلم هوای شنیدن ترانه کرد :|
وایسا دنیا
راسش من میخام پیاده شم !!!

سلام

ناامید نشو..پیام بذار
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد