نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نبش سکوت

همه‌ی سال‌ها از بهار آغاز نمی‌شوند و همه‌ی بهارها آغاز نیستند.

بیا باور کنیم که وقتی ساز و دهل را رسانه‌ی ملی پخش می‌کند و تو زیر چشم ماهی تنگ بلور را می‌پایی که از صدای‌شان چه‌قدر ترسیده؛ قرار نیست هیچ سالی نو شود!

اما می‌تواند همین امروز و همین لحظه نو شود برای دل‌مان...


اگر تجربه‌ی جدیدی را آغاز کنیم، اگر تصمیم جدیدی بگیریم...اگر اراده‌امان  راسخ شود برای تحقق کاری که مدت‌هاست ته دل‌مان مانده؛

آن وقت هر روزمان می‌تواند بهار باشد و بهارمان همیشه نوید «سال نکو» را بدهد. 

پ.ن: گاهی نگاهی و گاهی تلاشی برای تغییر بخشی از آن‌چه در زندگی‌امان دوست نداریم و تقویت آن چیزهایی که به داشتن‌شان افتخار می‌کنیم؛ می‌تواند آغاز «بهاری‌شدن» باشد برای من و تو.

پ.ن2: بیا هر روزمان را بهار کنیم...بیا به خودمان کمک کنیم...

                                              بیا! 

                           از ایستادن و این پا و آن پا کردن هیچ چیز درست نمی‌شود!



پست مرتبط

نظرات 23 + ارسال نظر
ستایش شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com/

نی خام
حال و حوصله اش رو ندارم

باران شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

همه زندگیمون همینه دیگه؛ یا پاییزیم یا بهار!
منتها مدت زمان فصلای روحمون نوسان داره، یه وختایی پاییزمون زیاد طول میکشه

سلام

بعله...
یک روز رسد غمی به اندازه کوه
یک روز رسد نشاط اندازه دشت
افسانه زندگی همین است عزیز
در سایه کوه باید از دشت گذشت!

۲۰۶۶ شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

اونقدر کار رفته ته دلم که نمیدونم چجوری.. کدومشو بکشم بیرون
اداره ی راسخ سیری چنده

علیک سلام
سیری گرووووووووووووووووووون!

۲۰۶۶ شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

اراده*

گویای خاموش شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

به نام خدا

سلام

از دیشب هی می گم چی بنویسم، یعنی دلم نمی یومد یه چیزی بگم، اما ستایش هم گفته همونو به نوعی!

منتها من نمی دونم بگم نمی خوام، نمی تونم، نمی شه!

می بینی؟ افعالم همه منفی شدن!

دیدمم منفی شده!
منفی که نه، خسسسسسسسسسسسسسته... از اینم که نوشتم طول خستگیم طول بیشتره...


سلام


یکی از یکی بی انگیزه تر!
خدا از اون بالا غیر از یه مشت بنده که همش غر میزنن چی میبینه؟

ببینااا
یه بار اومدم بهتون امید بدم تو ننوشته ها..دیدم همتون ندارین! چرا مقاومت میکنین؟ باید حتما همون چوب رو منم دستم بگیرم؟
الان همتون باید متحول شید بگید ما از این به بعد بهاری میکنیم روزگارمون رو!
ایش

پارسا زاهد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

به نام خدا
سلام

اون پست مرتبط رو خوندم
خدا رو شکر الان روزمره گی حس نمی‌کنم :)

سلام

:)
خداروشکر

پنجـــره دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://panjerehneveshteha.persianblog.ir/

سلام

ایهیندش خیلی ایهینده!
ترجمه: واقعاً درست میگه.



مانا + همه ی چیزهای خوب باشید
یا حق

سلام
ممنون
نی خوام مانا باشم..همه چیز در این دنیا فانی است
اون همه چیزهای خوب ، بهتره

گویای خاموش سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ

به نام خدا

سلام

پستت قشنگه، تو به فرستنده دست نزن، اشکال از گیرنده های ماست..


حس؟
حال و هوام می دونی مثل کی (key) ه؟
مثل ماه اسفند.. که حال هیچیو نداری، بعد مجبور هم باشی خونه تکونی بکنی..
مثل هوای اسفند اهواز که گرم هم می شه گاهی اوقات، و عصبی می شی که یعنی زمستونه؟!
بعد یهو دوباره سرد می شه و شانس بیاری سرما نخوری!
و تو هی حرص می خوری و باید خونه تکونی هم کنی!

من الآن حال خونه تکونی و کله تکونی و خلاصه هیچ جور تکون خوردنی رو ندارم، هوم

دلم پاییز می خواد...
هرکی بگه پاییز مرده است بی رحمی کرده...
من بارون پاییزی می خوام که زنده م بکنه...
من...


لطفاً به گیرنده های خود دست نزنید، دعا کنید ان شاءالله برفک ها زودی برن کنار :)

سلام
منم پاییز و زمستون میخوام...
زمستونی که هیچ وقت به بهار نرسه...هسچ وقت!

توی بهش فقط پاییز و زمستونه..بارون و برف که به اندازه ای که دوست داری خیست کنه! و گلی هم نمیشی!

۲۰۶۶ چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

ما اومدیم نبش سکوت، حالا پلاک چند؟

یه وقت نرید پست بعدی ما رو اینجا سرگردون بذارین

خنده از نوع غشی!

پلاک بیشت، شصت و شیش

رب پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام

من اومده بودماااا وا پَ کوشم؟

خب چی بگم؟

آها
من امروز برنامه ریزی کردم اگه تا امتحانام شب ها رو هم بیدار بمونم و دو تا از کتابارو شب ها بخونم میتونم تا اون موقع همه درسامو بخونم !!:/

سلام
حتما گم شدی!


نیازی نیست شب ها رو بیدار بمونی! نت نیای به همه درسات میرسی دخترم!!!

تولد جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

بنام خدا
سلام
دوستان
التماس دعا
زیاد
..

سلام
حاجت روا باشی انشالله

برزخ شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://hamehfanharif.blogfa.com

سلام
ممنون که به کلبه بی رونق ما سر زدید...
به همه یوستان قدیمی سلام برسونید.

سلام
من هرازگاهی سرکی میکشم به نوشته هاتون
و گرچه ناقابلم ولی همیشه به یادتون هستم
بزرگوارید

گویای خاموش چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ

به نام خدا

سلام

می گممم، تا ما متحول نشیم تو آپ نمی کنی یعنی؟

سلام
احسنت؛
توجیه خوبی بهم یاد دادی

پنجـــره شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://panjerehneveshteha.persianblog.ir/

سلام

مانا بودن همیشه به ماندگاری جسم خاکی اطلاق نمی شود.
گاهی اسم و چهره و یاد ماندگاری که از کسی بماند، اوج مانا بودن است.
"از پنجـــره"


مانا باشید و شاد و موفّق
یا حق

سلام

خو با گمنام بودن تعارض داره؛ نداره؟
تشکرات..همچنین شما

رز شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام خوبی؟

از ایستادن و این پا و آن پا کردن هیچ چیز درست نمی‌شود!

آره واقعا هییییییییییییییییییییی

اعیاد مبارک شعبانیه بر تو مبارک...

صورتی باشید...

سلام
شکرش
تو خوبییییییییییییی؟ امتحانا خوبن؟ سلام برسون بهشون :دییییییییییییی

اعیاد بر شما هم مبارک..خیلی دعام کن

من میخوام بلو باشم! چون کلا مودم این روزا بلوئه! میشه؟؟

پارسا زاهد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

به نام خدا
سلام
الان بهم ثابت شد رابطه‌ی بین دیر آپ کردن و زمان امتحان یه رابطه‌ی عکس
a= سرعت آپ کردن
t= فاصله تا امتحانات
a~t
خب حالا یه ثابت میخوایم که تناسب رو به تساوی تبدیل کنید
مثلاً ثابت k
k= میزان اضطراب فرد
پس شد
(a=k*(1/t
این نشون می‌ذه هر کی اضطرابش بیشتر باشه و نزدیک به زمان امتحاناش تندتر آپ می‌کنه
:دی
نتیجه:
شما امتحان ندارید یعنی؟

سلام
این معادله نشون میده حسابی ذهنتون درگیر امتحاناته و حسابی فرمولیزه شده

اما نتیجه اش کاملا درسته
من امتحان ندارم

پارسا زاهد یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

به نام خدا
سلام
دیشب متوجه شدم از اکانت جیمیلم به همون اکانت یه ایمیل تبلیغاتی حاوی لینک تبلیغاتی اومده.‏ اگه برای شما هم اومده اصلا روی لینک کلیک نکنید.

سلام
نه برای من نیومده ولی خب
مراقب این ایمیل ها هستم عمدتا
پسوردتون رو عوض کنید مشکل حل میشه انشالله

۲۰۶۶ دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

ما که اینقدر سر این نبشه واستادیم برامون حرف در آوردن

بریم پست بعدی دیگه

گویای خاموش سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

به نام خدا

سلام

می گم حس جان، من الآن دارم حس می کنم انگار یه تحولاتی داره درم رخ می ده!
یعنی قبوله؟! بالاخره آپ می کنی؟!

سلام


باید ببینم میزان تحولاتت چقدره! اندازه ای هست که دست من بره به سمت آپیدن

پارسا زاهد پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

به نام خدا
سلام
دوستان امتحان سختی داشتم
اگه دعا نکنید دعا می‌کنم مثل مرد تو کتابخونه بشین :دی
شوخی کردم :) ولی خواهشاً دعا یادتون نره:)
التماس دعا

سلام
امتحان سختی داشتید؟!
تموم شده
میخواید با دعا چیکارش کنین دیگه؟


عیب نداره انشالله موفق میشید و سربلند

گویای خاموش جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

به نام خدا

سلام


طبق بررسی های شوما، انگار کافی نبوده!

سلام
هییییییییییییییییییییییی روزگار...
حال بد که نوشتن ندارد.

پنجـــره جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ http://panjerehneveshteha.persianblog.ir/

سلام

نه، با گمنام بودن هم تعارض نداره.
میشه مانا باشی و گمنام هم باشی.
مانا بودن، شده برای یک نفر، خیلی حس خوبیه.


مانا باشید و شاد و موفّق
یا حق

سلام
پس فک کنم باید برسیم خدمتتون چند واحد فلسفه پنجره ای پاس کنیم

کدخدا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

السلام...

اینکه "بیا هر روزمان را بهار کنیم" توصیه قشنگی است اما شرطش این است که حقیقت زمستان و پائیز و تابستان را باور کنیم.
باور کنیم که زندگی بر روی این سیاره رنج(به قول حضرت آوینی) آمیخته با درد و ملامت و خونین جگری است و تنها "صابرین" طعم بهار را خواهند چشید؛ همانها که کلاه از سرشان افتاده!

... والسلام

.............
کلا متن امیدبخشی بود در این فضای دلسردی و دلمردگی این روزها.

سلام

چه نکته ی خوبی رو اشاره کردید
تنها "صابرین" طعم بهار را خواهند چشید...

میخواستم زیر یادداشتتان کامنت بگذارم: چقدر دلم میخواهد کلاهم همیشه افتاده باشد...

--------------------------------
ممنون
:)
انشالله زودتر این دلسردی ها و دلمردگی ها به پایان برسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد