نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

ویرانه‏های روح

برگ‌های زرد تابستانی را دوست دارم

که آرام روی زمین می‌افتند،

باد گرم تابستانی روی سنگ‌فرش خیابان، به این سو و آن سو می‌کشاندشان؛

و  ره‌گذران غرق شاخ‌ساران سبز،

نمی‌بینندشان.

 

پ.ن: از عدم می‌آفرینی همیشه؛ پس برای تو سهل است که بر روی ویرانه‌های روحم که گناه، تباه‌ش کرده؛ روحی جدید برویانی....

پ.ن2: عکاس خوش‌ذوق: باز هم خودم؛ مکان: حاشیه یکی از اتوبان‌های تهران، سوژه: بازی آفتاب و شاخساران.

پ.ن3: متشکرم از دعاهای خیر همگی برای شفای مادرم...

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

از تابستونو هرچی که متعلق به تابستونه متنفرم!البته جز تعطیلاتش!

منم اصلا تابستون رو دوست ندارم؛ چه حسن تفاهمی..
ولی این برگ های زرد، یادآوران پاییزند....برای همین دوست داشتنی اند

گویای خاموش پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

به نام خدا

سلام

یادآوران پاییز.. :)

دلم پاییز می خواد.. بارون پاییزی!
هوم..

-------
خیلی خوشحالم که حالشون بهتره :)
از صمیم قلب آرزو می کنم روز به روز بهتر بشن، و شفای کامل و عاجل ان شاءالله :)

سلام
آری...یادآوران پاییز...

منم دلم پاییز میخواد و زمستون
تابستون نچسب ترین فصل ساله

---------------------------
ممنونم؛ انشالله...و همچنین

ستایش پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com

سلام حسی جان
برا خودت یه پا عکاسی
عکس خیلی زیباست
جای من اونجا خالی بود
تا یه جلسه نقد و بررسی ... بزاریم

سلام ستایش جونم
بعله
اره اتفاقا مسیر طولانی بود؛ با هم میرفتیم دوتایی هی نقد می کردیم و هی بررسی و هی تحلیل کنش ها و واکنش ها

۲۰۶۶ جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام.

مخصوصا اینکه روزه م باشی.

عکسش قشنگه. احتمالا این پستو برای همین عکس زدین

بازم از این عکسا که عکاس باز هم خودشه بذارید.

---------------------
حالشون خوب شد؟
خدا رو شکر

سلام
اتفاقا تنها حسن تابستونای اخیر همین ماه رمضونش هست، خیلی قابل تحمل ترش میکنه...
ممنون؛ هر وقت عکاس معروفی شدم میگم شما و ستایش مشوقم بودید در عکاسی :دی /نه عکس که مال اردیبهشت هست یا خرداد؛ اعتراف کنم پست رو به خاطر پ.ن 1 زدم بیشتر

-----------------------
الحمدالله؛ به لطف خدای مهربان و از دعاهای اسمونی دوستان، خیلیییی بهترند
ممنون بابت دعاهاتون

۲۰۶۶ شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

آره. واسه تابستون خوب شده. اما برای ه روزه سخت شده. نا شکری نمی کنم. به هر حال تنوع یعنی همین. ماه رمضان رو تو همه ی ماه های سال تجربه می کنیم. (انشالله)

حال گیر دادن ندارم...همین که از جمله ی ؛اعتراف می کنم..؛ استفاده کردین شروع خوبیه ! :زبون

سلام
خوبه همیشه ماه رمضون باشه و شما روزه و حال "گیر" دادن نداشه باشید


بعدشم؛ صداقت جزء خصیصه ثابت خانم هاست.

رب شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام

سلام

چی بگم
گفتنم نمیاد خب..
..
هوممممم نمدونم چی بگم اصرار نکن دیگه ...عع!

سلام
عزیزم کامنت زوری نیست که!
خب نذار وقتی حرفی برای گفتن نداری
کلا نوشته های من "حرف ندارن"
:دیییییییییییییییییییییییییییی

نقطه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

گاهی حس میکنم آی کیوم پایینه!
خب تو که نظراتت تاییدی ان! چرا لقمه رو شیش دور سر خودمو گویا چرخوندم؟
عجب!


انقدر پاییز و زمستون قبل زجر و درد کشیدم که دلم نمیخواد بیان
:(
هم دلم تنگ شده هم نمیخوامشون
:((

سلام

نه عزیزم آی کیوت پایین نیس..اصلا حس نکن! حست اشتباهه
یه وختایی پیش میاد برا همه؛ طبیعیه کاملا.

اره ادم یه روزای سختی رو میگذرونه که خیلیییییییییییییی درد میکشه ...ولی میدونه دردی که کشیده ارزش داشته.فک کنم پاییز و زمستون پارسالت همین باید باشه

نقطه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

نه عزیز خصوصی نبود :)

:)
از ان روی، که گفته اند احتیاط شرط عقل است...

پارسا زاهد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

به نام خدا
سلام به عکاس معروف بلاگ اسکای و وبلاگای دیگه
قشنگه
تابستون میوه‌هاش قشنگن
بهار رنگ برگ درختا و بارون بهاری قشنگه
پاییز رنگ زرد و نارنجی برگ درختا برام هم قشنگه و هم غمناک البته وقتی غروب پاییز بیاد اون وقت درجه غم بالاتر می‌ره اگه تو شهر زیارتی مثل مشهد هم باشی دیگه غمناک تر
زمستون هم برف نشسته روی درختای کاج و سفید تیتانیوم روی کو‌ها ( این یکی رو باب ماست می‌گه :دی)

خدا رو شکر که حالشون رو به بهبودی هست
خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه

سلام
ممنون؛ در کنار جناب هاوایی و ستایش، شما هم جزء افرادی خواهید بود که اگه یه روز عکاس معروفی شدم میگم مشوقم بودین و ازتون تچکر میکنم
( ارزو کلا بر هیچ کسی عیب نیست )

خب بعله!
مثبتش خوراکی هاش هست که فک کنم فقط ذکور میبینن

برعکس من اصلا در پاییز غم نمی بینم ...نشاظ و شور زندگی میبینم...
هیجان "یادگرفتن" در مهر، کجاش غم ناکه؟

برف هم که میاد همه جا سپیییییییییییید؛ رنگ سپیدی هم که نشاط و امید میاره ...

متشکرم؛ ممنون بابت دعاهای آسمونیتون
انشالله و همچنین خانواده و عزیزان شما رو نیز براتون حفظ کنه

۲۰۶۶ جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام

روزه شما رو هم گرفته هااا.
کم کار شدین.
نکنه موضوع ندارین؟

خب می خواین گیر بدین به مردا؟
شوخی کردم

سلام
نه من روزه رو میگیرم
:دی

دقیقا به بن بست بی موضوعی خوردم....و مصلحت اندیشی نمیذاره موضوعاتی که میاد در ذهنم رو منتشر کنم
حالا شما آپ کنید شاید سوژه های جدیدتری به ذهنم رسید.

بی پلاک جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://rasadedeltangiha.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید
یه وبلاگ من هم سر بزنید
خوشحال میشم که باهم تبادل لینک داشته باشیم
یا حسین

سلام
ممنون
سر زدم ولی لینکتون خرابه
در ننوشته ها کسی لینک نمی شود؛ سپاس از حسن نیتتون

گویای خاموش جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

به نام خدا

سلام

آپ پیلیز..

سلام
چشم
البته باب دلم نشد ولی بالاخره یه چیزیکی اپیدم
گیرم که آپ کنم...
با ویرانه های روحم چه کنم؟؟!

آژیته یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

شما منو نمیشناسید
منم شما رو نمیشناسم
اما شاید مهم نیاز ما به روح وجه مشترکمون باشه
من از دوستان ستایشم
پ ن 1 رو برای دوستام فرستادم
اونا ازم تشکر کردن
دیدم منم باید از شما بابت امید دادن تشکر کنم
انشاالله روحت متعالی تر از پیش باشه

سلام

از این که نوشته ام باعث شده نی چند، امیدی در دلشون زنده بشه....نمیدونی چقدررررر خوشحالم.....
ممنونم که این رو بهم گفتی...روزها و لحظه هات لبریز از انوار الهی باشه ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد