نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نوزده روز تمام....نقطه سرخط!

روحی که با عشق "تو" آ‌‌ب‌یاری نشود؛ خشک می‌شود.

قلبی که ضربان‌ش، با یاد "تو" احیا نشود، می‌میرد.

دست هایی که احساس "ترا" لمس نکنند، تکیده می‌شوند...

پاهایی که بارضایت "تو" تنظیم نشوند و خطا را طی کنند، فلج می‌شوند.

اعضا و جوارحی که خودشان را با خواست "تو" هماهنگ نکنند، معلوم است که از ریل حیات خارج‌اند...

و بعد، من می‌مانم و جسمی‌که سیاهی‌اش، روح دمیده شده‌اش را نیست کرده و نابود.

نوزده روز شیاطین را برای من، در بند کردی! تا شاید عبد تو شوم؛ تا شاید اطاعتت کنم..تا شاید آدم شوم! بازگردم، آغوش‌ت را برایم گشودی...صدای‌م کردی...برایم خواندی و دعوت‌م کردی...صبوری کردی؛ چشم بستی بر همه‌ی روزهای سیاه‌م...

نافرمانی‌هایم پایان ندارد؛ و تو می‌دانی این عبد، عبدت نمی‌شود! این دست‌ها و پاهای خطاکار، این چشمانی که آلوده‌اند، این زبانی که گناه، عادت هر روزه‌اش شده، نوزده روز که هیچ! نوزده سال را هم طی کند، اصلاح‌شدنی نیست!

قهرم؛ با خودم قهرم...

عبد باشی و این‌قدر بی‌محابا سرکشی کنی؟

"انقدر گناهان م را به رویم نیاوردی و در عقوبت‌م تاخیر کردی که گویا تو از من شرم می‌کنی..."

نه مرا توان پیش رفتن هست نه راهی برای بازگشت دارم؛ محصور در "ضاقت علیهم انفسهم" نشسته‌ام تا شاید توبه‌ام را تو خود محیا کنی...توبه‌های من که همگی لقلقه‌ی زبانند و بس!

نه قلبی برایم مانده نه روحی! نه توانی نه امیدی!

می‌شود از ویرانه‌های جسم و روحم، در این شب‌های "احیا" روحی جدید برویانی؟ کاش بشود...

خسته‌ام از زندگی در این اسارت این جسم خطاکار...از پرسه در کوچه‌های ناامیدی این افکار...کاش می‌شد خوب تو باشم...کاش!

نظرات 14 + ارسال نظر
نیو فولدر سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ




این شکلکه واسه من جواب نمیده
من اون شکلک یاهو رو میخوام که داره زززززززززززار میزنه...

باران سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام خواهر جان

این چیزهایی که گفتی زبان حال امثال من هست

تو که گل وجودت هنوز پاک و شادابه!




التماس دعا در شبهای قدر

سلام خواهر عزیزم
امثال شما چرا؟ بهشت زیر پای مادران است...
گل وجودم رو اینقدر با گناه آلودم که دیگه چیزی ازش نمونده
:(
بدا به حال من که در این سن، به این وضعیت رسیدم...

حاجت روا باشی انشالله/منم دعا کن..شاید خدا از ویرانه های روحم، روحی جدید ساخت...

ستایش سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://nobodylovesme.blogsky.com

این احساس تو را من همیشه پیش خودم اینطوری تصور میکنم
میشوم مثل یه عکس توی یه قاب روی یه دیوار

یه عکس..توی قاب...ثابت و بی تغییر!
هیییییییییییییییییی روزگار...یکی هم نیس بیاد گردگیریش کنه لااقل!
:(

ما سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام بر شما

1. این آهنگ را دیگه عوض کنید دل ضعفه گرفتیم. متشکریم

2. هرچی متن لطیفه عکس خشنه آخه یه هماهنگی هم باشه خوبه ها.
نمیدانم خدایی که همه چیز را هماهنگ آفریده چرا بندگانش با مدرنیته و پست مدرن به همش میزنند.

خدایت مستدام.

سلام
1. نهههههههههه خیلی خشنگه! چرا عوضش کنم؟ لایت..ملایم..پره امید! بذارم یه آهنگ ژانر دپرشن میذارمااا

۲. عکسه کجاش خشنه؟ اتفاقا مفهوم داره دکتر جان! این دسته باطری هاش دراومده! بعد خودش نمیتونه بذاره که! میشه دست علیل! یه دستی از بالا نیازه بیاد توش باطری هاشو بذاره! این الان وضعیت منه!
:دیییییییییییییی

گویای خاموش سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

به نام خدا

سلام

بعداً ایشالا کامل می خونم.


التماس دعا

سلام یار سفر کرده....
خوش اومدی...
بوی امام رئوف رو آوردی...

داداش کوچیکه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام...
خوب میدونین که بزرگترین گناه ناامیدی ه. اما...
خوب میدونین که دم از زدن از گناه و قصور ... خبط و خطا رو بهمراه میاره... اما...
خوب میدونین که خدا رضا به خودشکنی ه بنده اش نیست... ولی...
وخوبتر میدونین که خداگونه بودن بمعنای خدا بودن نیست. بخصوص در تصمیمات و قضاوت ها... ولی...
اما... ولی... !!! من هیچ حرفی دیگه ندارم... حکم رو -هم خودتون- اجرا کنین!...
...
(کاش...!!!)
...
یاحق

سلام
بعله میدونم...
اما ناامیدی از رحمت خدا بزرگترین گناه...من از رحمت خدا که ناامید نیستم! از خودم ناامید شدم.

:(
نی خام!

۲۰۶۶ چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام علیکم.
از اول ماه رمضون خودمو زیر نظر داشتم ببینم حالا که شیطون نیست من چقدر سر به راه تر میشم (تا بعد از ماه رمضون که میتونم دهنمو وا کنم، واسه گناهایی که شیطون گولم زده از خجالتش در بیام )
تا حالا نتیجه گرفتم ایشون خیلی هم تو زندگی من جایگاهی نداشته..
یاد اون داستانی افتادم که میگه: تو اول سوار کاری یاد بگیرررر بعد من میام اسبتو رم میدم.


---------
اون نظر بود تو پست قبلی که دو بار ثبت شد:
خب من دکمه یارسالو زدم رفتم تو تب های دیگه گشت و گذار..بعد از چند دقیقه برگشتم دیدم میگه شناسه رو اشتباه زدی و اینا. خب من دو باره ثبتش کردم. محض تاکید و تایید دوباره نبود :)
---------
اعترافتونو دیدیم. خوب بود

سلام....
من پارسالا همش به همین موضوع فکر میکردم!
هییییییییییییییییییییییییی روزگار!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

در توضیحاتتون، یک عذرخواهی مستتر بود که بدینوسیله آن را می پذیریم
:دی

حس آشنا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

چرا همه ناراحتن

سلام
یعنی نمیدونین؟

آژیته چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

یا راحم من استرحم

یا راحم....

رب پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

بعله
بعلههه
داشتم فکر میکردم شاید خوب میشد منم باطری ای بودم ...بعد دیدم نبابا ...گوشیم شارژیه کلی طول میکشه تا شارژش کنم

دیگه چی بگم ..

دعام کنیا!


چشم

۲۰۶۶ پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

عذر خواهی؟ واسه خاطر یه کامنت؟ اونم از شما؟

حاضرم پول یه کامنت اضافه رو نقدی حساب کنم ولی ...
تازه کامنت گذاریم که میگید رایگان ه!

علیک سلام

عذرخواهی کردن عیب نیست، انکار آن عیب است!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

به نام خدا

سلام


"قهرم؛ با خودم قهرم..."

کاش فقط با خودم قهر بودم...
دلم طوری مچاله شده که دیگه خیلی چیزا رو نمی بینه انگار...

"نه قلبی برایم مانده نه روحی! نه توانی نه امیدی!"

:|

سلام
باید گویایی خاموش و گمنام باشی

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گویااااا....

پارسا زاهد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

به نام خدا
سلام
فکر کردم پریشب می‌تونم اما بازم نشد اون جوری که باید می‌شد
امشب یه جور دیگه امتحان می‌کنم.
عقلم قبول داره ها حسم بازیگوشی می‌کنه همراهی نمی‌کنه

التماس دعا

سلام
اگر شد، منم دعا کنین...شاید گشایشی شد...

تولد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

بنام خدا
سلام
این باطریارو دیدم اینجوری حالم یه جوری شد دل سوخته ی بشریت شدم یه لحظه ( البته میدونی که ! فخط یه لحظه !! )
حس جان
تولد صباست
وبمان می هایی ایا ؟

سلام
بلی...مزاحم میشیم انشالله
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد