نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

مورچه ها

فقط یک هفته نبودم!

همه چیز اتاق ظاهرا سرجاشه...حتی همون کتابی که روی زمین رها کرده بودم؛

غیر از یه عده هم اتاقی جدید؛ که نمیدونم چطوری تشریف‌فرما شدند...

خب مهمونن ..اشکالی نداره که! بی‌صدا هم که هستند...زحمت‌کش نیز! بذار زندگی‌شون رو بکنن!

تنها ایراد اینه که هر وقت ولو می‌شم رو زمین از سر و کول من بالا میرن و گاز می‌گیرن!!!

شاید بد نباشه یکم یه جایی از اتاق براشون خرده نونی... برنجی چیزی بریزم دست از سر چچلم بردارن!

هر چی باشه شاعر گفته میازار «موری» که دانه‌کش است....

 

پ.ن1. لینک داد راه مقابله با مورچه‌ها در منزل! نوشته بود یه تیکه ابر رو بذارید در مخلوط آب و شکر بعد بذارید سر راه مورچه‌ها...دورش جمع می‌شن و بهش می‌چسبن! بعد بذاریدش تو آب تا خفه شن بمیرن!!!

 

پ.ن2.مطمئنم این ظاهر قضیه است...چند وقت دیگه که سرزده برم سر وقت قند عسل! اون موقع معلوم می‌شه کدوم وسایلم رو برده و بعد هم یادش رفته برگردونه!

 

تابستان 91

نظرات 16 + ارسال نظر
گویای خاموش جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

به نام خدا

سلام

اولاً که انگار زوری هم بود! :))))))))


ثانیاً چکار قندعسل داری؟!

بعدم این که، نمی شه به جای این که بذاریم تو آب خفه بشن مثلاً با حشره کش دخلشون رو بیاریم؟!

سلام
اره دیگه، گفتم روتو زمین نندازم دیدم این بدک نیس از درفت ها دربیاد

نکته رو نگرفتی دخترم!
با حشره کش چرا خفه شن خو؟ محیط زیست الوده میشه! تو اب خفشون می کنی و تمام!

گویای خاموش جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

خو با دمپایی هم می شه..

رب شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

چه باحال!
تو خونه قبلی مون مهمون داشتیم یهو یه مورچه هه اومد وسط سفره :)) بعد من هی داشتم براش چش و ابرو میرفتم که بیا بیرون بی ادب و اینا ..که پسرخالم گفت بذار باشه مورچه برکت
میاره !!

بعدم اینکه نمدونم چرا میکُشی آخر؟چرااااا؟
میگم خو شکر بریز سر راهشون بعد این لاین شکری رو ادامه بده تا بیرون خونه :)) خو هدایت میشن به بیرون ..بعد برو در خونشونو گِل بگیر :))))


نه دیگه! من تا وقتی گازم نمی گرفتن کاری بهشون نداشتم ولی مهمون های پرویی شدن و منو گاز می زدن!
البته اخرای تابستون دیگه بوی رنگ از خون دورشون کرد

گویای خاموش شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

"میگم خو شکر بریز سر راهشون بعد این لاین شکری رو ادامه بده تا بیرون خونه :)) خو هدایت میشن به بیرون"

جل الخالق! می گم انگار قصه ی حسن کچل رو از روی حرفای تران ساختن! :))))))))))

باران یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام

خوبی حسی؟
خوش میگذره؟
بروبچ خوبن ؟
دلم تنگ شده برا همه تون!

.................


بابا حشره کش بخر بریز تو لونه شون خب! من البته وایتکسم امتحان کردم جواب میده!



سلام
خوبم باران،
چرا نمی ایی باران؟ دوستت برف کجاس پس؟ دلمون لک زده واسش!
خوش که..... میگذره!
بروبچز همه خوبن! همساده شدیم با کدخدا راستی!
بیا به دیدارمون....البته نیا که افسردگی می گیری از ماها
:دییییییییییی

------------------
گناه دارن! واقعا مورچه ها رو با حشره کش می کشی؟؟؟؟؟؟؟ گناه دارن طفلکیااا

باران دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

بابا اصن حواسم نبود تاریخ مطلب "تابستان 91 " هست
آقا من پیشنهادمو پس گرفتم


پبشنهاد گرفته شده، پس داده نمی شود!

داداش کوچیکه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
انقد بی رحم نباشین! گناه دارناااا!!!
اولا که بذارین باشن! اطرافتون رو تمیز نگه دارین، زیاد مزاحمتون نمیشن! قول میدم!
راه حل دوم هم اینه که تمیز نگه دارین اتاق رو!
راه حل سوم، مورد یک و دو هست!
اما اگه یه وقت واقعا عاصی شدین، یه کار دیگه میشه کرد!
اخلاقی نیست، اما لاقل متضررش مورچه های بی آزار نیستن!
اینکه سوراخشون رو پیدا کنین و یه آهن ربا بذارین دم درشون! جهازشون رو جمع میکنن و میرن. بعدشم سوراخو اگه یه جوری ببندین. هوم؟
این روش آخر تست شده اس! جواب میده... اما صداشو در نیارین که اگه همسایه بفهمه کلاهتون رو باید از پس معرکه جمع کنین! ؛)
یاعلی

سلام
منم گناه دارماااا
بهدشم، هر چند که وقتی خونمون در حال رنگ شدن بودف متواری شدن؛ ولی هر وقت اتاق تمییز بود از سر و کول من بالا می رفتن!
من بیشتر گناه داشتم که!

تفلد چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ق.ظ

سلام حس
شیطوری
همه ی پست یه طرف
این گل تویه ادکلن یه طرف
جیگلیه

سلام
آررررررررررره
میبینی چه خوشگله!
دلم خواس!

رب پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

میگم حس؟
فکرمیکنی گویا منو به سُخره گرفت؟
دونخطه شکلک همون که چونشو میخاره!!

سلام
اره!
شکلک ناخون به هم کشون برای بهم زدن ه سوم و اول!

پارسا زاهد پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

به نام خدا
سلام
شما و قتل نچ نچ نچ
میازار موری که دانه‌ی شکر کش است

سلام
من نکشتمشون که!
عاقبت خودشون وقتی خونمون در حال رنگ شدن بود، متواری شدن

گویای خاموش جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

صابخونه؟! کجایی پس؟
هنوز دنبال وسایل جامانده پیش قندعسلی؟! :))

سلام
هوینجا
دقیقا

داداش کوچیکه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
اول یه سوال بپرسم! الان "گناه داشتن" رو کی تعیین میکنه؟ این موضوع باید از دید شما بررسی بشه یا از دید اونها؟! اگر به "نظر اکثریت" هم باشه، مگر غیر از اینه که بین گونه انسان و گونه مورچگان، مورچه ها گونه قالب محسوب میشن؟!
...
دوم؛ راه حل آخر من رو نخوندین اصن،نه؟
اون راه حل از تاییدیه ی مامانی داره! والا!!! پیش اینکه این روش رو نهاد میکنم...!!!!
البته "لا اکراه فی الدین"!!!!
یاعلی

سلام
چرا خوندم راه حل رو،
برای همین نوشتم متواری شدن، یعنی دیگه به راه حل و چاره اندیشی و اینا نرسید
حالا اگر خدایی نکرده باز سر و کلشون پیدا شد، باشه تست می کنم

البته شما اگر راه حل می تونی بیابی، برای اون خط آخر راه حل بیاب!!!!

۲۰۶۶ چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام

هممونو یه مطلب بیات شده مهمون کردینااا

اصلا یکی از دلایل نت گریزیه جوونا همین مطالبه!


اگه به مورچه ها حساسیت نشون ندین عمرا گازتون بگیرن. من امتحان کردم. ولی امان از وقتی که حساس بشید. انوقت توهم مورچه گازگیرون میاد به سراغتون.

خوبیه وجود مورچه ها تو اتاقتون اینه که میدونید هیچ وقت تنها نیستید! همراه شش پا!

سلام
بیات کدومهههههههه؟
اصلا شما شد یه بار بیاین اینجا یه گیری به نوشتارهای سلیس و روان و روح نواز من ندین؟

کودک دانا"amyroes" جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

نمی خوام!
خـــــــــــــــــــــــــلی بدی!
اون عکسه کجاش شبیه من بود؟؟
باهات قهرم!!

گویای خاموش جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

به نام خدا

سلام

خوبی؟

اولاً این که عمومی نشود پیلیز :)


و این که..

یه وب آشپزی درست کردیم، از شما نیز به عنوان یکی از نویسنده ها دعوت به عمل می آید

http://www.zeitunbanu.parsiblog.com/

پیلیز بیا و اعلام آمادگی کن (این اجباریه! ) تا آیدی و پسورد برات بفرستم

بوس

گویای خاموش شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

به نام خدا

سلام
======

دونخطه کوجایی تو؟!

سلام بانو
همین دور و برا
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد