نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

قندعسلانه!

من در حالت تهدید:

یعنی چی همه ذهنت شده وبلاگ؟ وبلاگ؟ یک بار دیگه اسم وبلاگت رو بیاری اصلا پاکش میکنم!

قند عسل:

من:

قند عسل: خب من که مثل تو دغدغه ذهنی ندارم به فکر کار و درس باشم! برای همین همش به فکر وبلاگمم

من: 

قند عسل:

من: دغدغه ذهنی یعنی چی اونوخ؟

قندعسل: یعنی مشغله ذهنی!

من: 

قند عسل:

من: 

قند عسل: از روی مجله تیزهوشانی که برام خریدی یاد گرفتم

من: 


پ.ن: بچه ها میتونند در یک چشم بر هم زدن از   به این  تبدیل کنند شما رو؛ برعکس این معادله نیز کامللللللللللا صدق میکنه!

پ.ن2: سکوت معناداری کردم درخصوص ننوشتن از آدمهایی که دیدن هر روزشان و رفتارهای مزخرفشان زجرم میداد؛ هر روز فکر میکردم یعنی ممکن است چنان چه گفتهاند؛ این خصلتها درون من باشد و علت این همه انزجار؛ همین باشد؟

نظرات 21 + ارسال نظر
گویای خاموش جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

به نام خدا

سلام

خدا حفظش کنه برات و حفظت کنه براش :)

(درباره بقیه ش ایشالا بعداً حرف می زنم..)
----

می گم شوما که وبلاگ ما نمی یای :پی
اما گفتم شاید بدت نیاد بدونی که معروف شدی :پی
این پست قبلیم رو دیده بودی؟ (الآن به طور ضمنی گفتم که آپ کردم :پی) بعد خو اون یه پست پراگرسیو بید، ینی هی بهش پیوست اضافه کردم تو ادامه مطلب، بعددددد، مورد آخرش رو برو بخون که بفهمی چرا این قدر معروف شدی!

سلام
انشالله
"به طور ضمنی" ات منو کشته!!!
:))
ممنون از حسن نگاه و سلیقه ات درباره آهنگ وبلاگم

مخلوق شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام

وقتی مناظرات و گفت و گوی دو هم رشته ای رو میبینم که هر دو مترجمی زبان هستن اما فارسی حرف میزنن واقعا تاسف بار هست

من یه زمانی کانون میرفتم ولی در به در دنبال یک پارتنر میگشتم باهاش حرف بزنم

حالا شما اینو یک نصیحت فرض کنید و نه هیچ چیز دیگه

با همه ی مترجمان زبان غافل هستم

Salaam
me too
i enjoy talking in english
but unfortunately rarely people talking in english
and i got used to it;
to be honest; i just talk in english with myself
;)
and i respond; nag and complain in english so others won't comprehend:
:P

گویای خاموش شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

so glad to see everyone knows me!!
I think I know you too, of course not sure
...

hooom
I used to do so too..

but now
you're might be right, and might...
well it depends on why you wanna be/speak here (not necessarily this blog of course..)
and... ok nothing especial
:)



------
"وقتی مناظرات و گفت و گوی دو هم رشته ای رو میبینم که هر دو مترجمی زبان هستن اما فارسی حرف میزنن واقعا تاسف بار هست"
"me too"



"با همه ی مترجمان زبان غافل هستم"

so I suggest YOU not to be so, and enjoy speaking English, at least here with my dearrrr friend


anyway..
Thanks
:)
you're right but you'd better not to judge like this

thanks again

من که نفهمیدم چی نوشتی!

گویای خاموش چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

به نام خدا

سلام

تولدت مبارک :)

--------

کجایی تو؟ چقده همش نیستی خو..


می گممم، پیرو حرفای اون شب، همش حس می کنه نکنه از من بترسی

الآن معلومه که به طور ضمنی خواستم بهت یادآوری کنم؟

سلام
ممنون
همین دورو برا
اصلن من هیچی یادم نیس

رب شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

چرا خارجکی میحرفین آدم نمیفمه..اه!

:))))


سوز به دلت

گویای خاموش پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

به نام خدا

سلام

سال نو مبارک :)

سلام
همچنین

رزی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

سلامممممم
عیدت مبارک خانومیییییییییییییییییی
الهی شاد شاد شاد باشیییییییی

سلام خانوم
ممنون

پونه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

بنام خدا
بسیور خوشبختم که دوستانم فارسی صوبت میکنن :)))))))))))
تولد و سال نو و همش باهم مبارک باشه خووووو
دیییییییی:
گل قلب

سلام
ممنون و همچنین

گویای خاموش یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

به نام خدا

سلام

---------

زیارت قبول :)

می گما، قرار بود قندعسل رو ترک وب بدی، انگار اون در ترک دادن تو موفق تر بوده! :)))))

سلام!
آره دقیقا
بی حوصله در وبلاگ نویسی و رسیدگی به کامنت هاحتی!

گل بیگم یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

میشه بگی چرا دیگه نمیای؟
لطفا

سلام
هیچ

رب سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

اه!
کوشی پس!
هی هیچی نمیگما!

فرزندم،
اول سلام، بعدا کلام!

گویای خاموش چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

کجایی؟؟؟

همین دور و برا

گویای خاموش دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

به بههههههه! چه عجب برگشتی! :))

رب پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

عیدت مبارک :)

عید شما هم مبارک
:)

گویای خاموش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

چرا نیستی؟؟؟

هوینجوری!
حس بهارانه
:پی

ما چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام بر شما
سال جدید با برکت باشد انشالله

اصولا وقتی دلیل محکمی در کاری نباشد، کار پایدار نخواهد بود

مستدام باشید

سلام

کدام کار پایدار نخواهد بود؟
:D

۲۰۶۶ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام.

شما چه کاره ی قند عسل میشین؟؟

نه. می خوام بگم خدا کنه به شما نره :دی

سلام
همه کاره!
اتفاقا همه میگن به خودم رفته! تازه نرگسم هم میگه خیلی خوبه که به خودت رفته!
همه هم از قند عسلم تعریف می کنن!
بترکه چشم حسود
ماشالله لا حول و لا قوه ال بالله!

گویای خاموش چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

خنده ی غشییییییییییییی!

گویای خاموش شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

حس بهارانه تون تموم نشد؟؟؟

با تهدیدای تو؟
نه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

اوکی دیگه تهدید نمی کنم :)

هرطور راحتی گلم..

:)

راحتم که تهدید بشم
:دی
دارم جواب میده، یکم دیگه طاقت بیار
:دددددددییییییییییییییییییییی

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

خب کی جواب میده؟ امیدی به دو سه روز آینده هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد