نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

عکس نوشت




سوژه: 


بی عشق،


همه چیز فناپذیر و محو شدنی است...


حتی خطکشیهای خیابان.



عکاس خوش ذوق: مثل همیشه خودم



مکان: خیابان ابوریحان

نظرات 9 + ارسال نظر
گویای خاموش جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

:)

تولد شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

تایید مطلب قبلی بید !
حس چرا انقد ملت رو پوست دینن !
کم کم به جایی میرسیم که از دین فقط یه اسم می مونه هرکی به فتاوای خودش مومن میشه !
این قلبه را خودت کشیدی حس? !:q

بعله...
نه خانم...روی بیشتر خطوط عابر توی خیابون ابوریحان این قلبه هست
:)

گویای خاموش شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

داشتم فکر می کردم اگر این خطی که قلب داره عاشق یکی دیگه از خط های خط کشی بشه.. ینی هیچ وقت نمی تونن بهم برسن؟ :(
خطوط موازی...

آبی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

آخه چرا این قلب خسته و شکسته رو مردم رو زیر دست و پا انداختند؟!!!
شایدم قلب منه که گمش کردم؟!!!

شکسته و خسته اش کجاس دقیقا اونوخ؟
O - o

پارسا زاهد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

به نام خدا
سلام
دلم برای صاحب این قلب می سوزه
تیر هم تیرهای قدیم:دی

:D

تولد سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ق.ظ

شکسته و خسته اش کجاس دقیقا اونوخ؟!!!
دقت نمی کنی هااا !
قلبه تپل نیس !
نشون میده یه جاش شکسته خون ازش نشت کرده پی:
از طرفی رنگ و روش رفتس
قلبای خسه بی رنگ و روح میشن

o - O

سیب سبز چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://seebak.ir

گذاشتنش اینجا که لگدمال شه؟!

:)

گویای خاموش جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

خوبی؟ :)

سلام خانم
شکر
شما خوفی؟
غصه نخوری فرشته داره عروس میشه هااا...بازم می مونه کنارت :*

پارسا زاهد جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

به نام خدا
سلام
می‌گم این قلب هر کی باشه‌ها از قلب فرها آب‌دیده تر می‌شه. اونم با این ترافیک ماشین و آدم، تو تهران

سلام
آب دیده...شاید!
شایدم حسابی چکش کاری می شه زیر چرخ ماشینا و پای آدما
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد