نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

عضو هفتم!

همیشه تابستون نچسب ترین فصل ساله،

علاوه بر افسردگی تابستانه، گرما  و کوتاه بودن شب ها آدم رو آزار میده...

اضافه کنید این ها رو به بستری شدن ناگهانی مادر در بیمارستان، همزمان با نزدیک شدن تولد زینب خانم!

این جور مواقع همه امید میدن، همه میگن ما هستیم، هر کاری بود در خدمتیم ... ولی بازم ته دلت قرص نیست از آدم ها..

از این که کمکی از دستشون بر نمیاد، از این که شاید حتی روت نشه ازشون تقاضای کمک کنی...

این وسط گیر کرده بودم بین مادری که هم و غمش توی سی سی یو، خواهرم بود

و خواهری که گریه می کرد برای مادری که نمی تونه به دیدارش بره؛

قند عسل هم که جای خودش!

اما روزهای سخت هم میگذرند...

و امروز که به اون روزها نگاه میکنم، خوشحالم که تموم شدند و شاکر از خداوند و همه عزیزانی که دعا کردند و سعی کردند امید بدند بهمون :)

و بدین ترتیب، عضو هفتم خانواده ما به جمعمون اضافه شد: زینب خانم :)

و من که از دوازده سالگی!!! خیلی دوست داشتم حس خاله بودن رو تجربه کنم، به آرزوی دیرینه ام رسیدم

:)

 


 


پ.ن.1: خدایا، ناشکری هایم را ببخش.

پ.ن2: یه روزهایی که به شدت حس نوشتن دارم، وقتش نیست، روزهایی که وقت دارم، حس نوشتنش نیست! و من هنوز لبریزم از احساسات غریب و متناقض!

پ.ن3: دلم برفـــــــــــــــــــــــــ می خواهد، تند، یک ریز ببارد برایم، سرما بدود توی جانم، چادرم را محکم بغل کنم، بوت هایم خیس شود و انگشت کوچک پایم بی حس... دلم میخواهد برف بیاید تا روزهای سپید پوش کودکی ام زنده شوند در حافظه ام.

نظرات 11 + ارسال نظر
داداش کوچیکه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام
عجبا که آپی دیدیم!
خو راستش زودتر تر منتظر خبر زینب خانومه دایی بودم! + چند دونه تا عسک خوگشل موگشل بهله ...!!!

سلام

باران جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام

مبارک باشه؛ هم سلامت مادر، هم تولد زینب کوچولو (قند عسل شماره 2 )

همین دیگه

سلام خانم
ممنونم
البته قند عسل می فرمایند زینب خانم قند عسل نمی باشند! شیرین عسل نامگذاری شدند توسط ایشون!

یک کربلایی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://hayatetayebe.parsiblog.com/

سلام
خب خدا را شکر. انشالله همیشه شاد و خبرای خوب باشه براتون.
تولد کوچولوی تازه به دوران رسیده :دی رو هم تبریک میگم.
خدا عاقبت اینا رو بخیر کنه ما که ازمون گذشت دیگه :))

سلام
ممنون
انشالله

انشالله هممون عاقبت بخیر بشیم تو این اخر الزمونی

گل محمدی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
تبریکات بسیار ما رو پذیرا باشین
شیرینی نو رسیده رو کی میدین؟

سلام
ممنون
انشالله روزی خودتون
هر وقت شما شیرینی های قبلی رو پرداخت کردید

ایران یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
مبارکا باشه
خاله خانوم!
:)

ممنونم خانم

گویای خاموش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ

به نام خدا

سلام

عزززززززززززززززززززززززیزم! مبارک باشه!
ایشالا سالم و صالح و عاقبت به خیر باشه :)

خاله بودن خیلی شیرینه :)

-------------

و این که اون ختم صلوات رو حدس زدم برای مامانت باشه :(
پرسیدم ازت و نگفتی.. یادت باشه..

الآن حالشون خوبه؟

سلام عزیزم، ممنونننننننن

گویای خاموش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

راستی می گم عجب خواهرزنی هستیااااااااا! خب چرا دامادتون رو جزء افراد خانواده حساب نکردی؟!

با احتساب ایسون میشون میشه هفتمی دیگه
مامی، ددی، سیسی بزرگه، من، قند عسل، دوماد، و زینب بانو

یک کربلایی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://hayatetayebe.parsiblog.com/

انشاالللللللللله
راستی دقت کردین چقد خلق الله از نوع مونث داره زیاد میشه
اخوی ما نیز دختر دار شد (ایششششششش)

کلا این دهه دهه ی ازدیاد دختره
دوره ما شصتیا تقریبا متوازن بود هر چند از هر دو جهت زیاد بودند خلق الله
دهه هفتادیا پسرا زیاد شدند
دهه هشتاد و نودم ماشالله دوره ی دخترونه س

خدا حفظشون کنه ما که بخیل نیسیم از کیسه خلیفه هم میبخشیم (ما میتوانیم )

سلام، متوازنه
یعنی من که تو بخش زایمان بودم دیدم متوازن بدنیا میان :D

پارسا زاهد سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

به نام خدا
سلام

دیرا دیر (بر وزن دورا دور) تبریک می‌گم ورود عضو هفتم رو:)

رو حرف حساب نکنین. عملشون رو ببینید و حساب باز کنید:|

سلام
ممنونم. انشالله روزی خودتون

گویای خاموش چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

ععععععععععع راس می گیااااااا! :دی
پس چرا اون بار هرچی حساب می کردم می شدید 8 تا؟! :)))))))

نی دونم!
ریاضیت ضعیف شده آیا؟

تولد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ

روزی خودت باد !
مادر شدن را میگویم :)

سپاس
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد