نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

آخر الزمانی در پیش است دیدنی!

خیلی سال پیش، نمیدانم چه شد که یکباره مد شد زنها هم از همین پیراهنهای چهارخانهای بپوشند که پیشتر فقط مختص مردان بود؛ ولی خوب یادم هست که اولین بار که خودم خریدم: چهارخانههای قرمز و زرد و مشکی داشت.

و خوبتر در ذهن دارم وقتیکه مادر بزرگم لباس مردانه را بر تنم دید، "نچ نچ"ی زیر لب گفت و غر زد که "آخر الزمون شده، میگفتن آخر الزمون مردا لباس زنها و زنها لباس مردا رو تنشون میکنن". از شما چه پنهان که اما یادم نیست ممکن است حد فاصل انگشت شصت و اشارهاش را گاز گرفته باشد یا نه.

بعضی روزها که حوالی ولیعصر تا فردوسی را قدمزنان طی میکنم، اگر حول و حوش تعطیلی ادارات باشد-چهار یا پنج-، قطعا میبینمش. بار اول که مثل همیشه هندزفری در گوش و چشم بر زمین پیادهرو نوردی میکردم، خیلی اتفاقی نگاهم به  او افتاد و خیره ماند.  احتمال میدهم حتی فکم هم باز مانده باشد!

موهای کوتاه لختی که با حرکات طنازانهاش رقصان بود؛ کیف کوچکی که با لباسش ست کرده بود و ... مرد بود، اما لباس و رفتار و منشش زنانه. چقدر  مور مورم شد و چقدر با خودم گفتم که جایت خالی مادربزرگ! مانده بود تا ببینی شبیه زن شدن مردان و مردانه شدن زنان را.



پ.ن: فقط من این برداشت را دارم، یا واقعاً شبکههای ماهوارهای، خبرها و رسانههای نرم و سخت! در تلاشند همجنسگرایی را «تلقین» کنند؟

پ.ن2: قطعا قصدم اهانت به تعداد معدودی از افرادی که دچار بیماری هستند، نیست.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

تازه فکر می کنی؟
کجایی که ببینی یکی از 5 فیلم برتر سال 2013 یک فیلم همجنسگرایی 2 تا دوختر شده

بله. درسته

goolha چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ق.ظ

به نام خدا
سلام
متاسفانه همش راسته ،الان اگر یک مرد زیر ابرو برنداره بهش میخندند !!!!!!
وقتی میبینی دختر 9ساله ارایش میکنه چه ایرادی به مردهاست ،میگن تمیزیه !!!!
خداعاقبتمون بخیرکنه از الان باید تصور کنیم زنان ومردان نسل بعدی چه شکلین ؟؟؟

سلام عزیزم
خدا اخر و عاقبتمون رو بخیر کنه :( واقعا نگه داشتن ایمان از نگه داشتن ذغال گداخته سخت تره

گویای خاموش چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

به نام خدا

سلام

-------

عذر می خوام اما واقعاً تهوع آوره..

سلام
بلی واقعا

پارسا زاهد پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

به نام خدا
سلام
من یه دونه از همینا رو تو مترو دیدم چند ماه پیش.
اولش گفتم وا این قشنگ بى حجاب شده
اما بعد متوجه شدم بوى مرد میده

سلام

ع. اینا هم بوی مرد میدن؟

پارسا زاهد جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

به نام خدا
سلام
اونو که نمى دونم احتمال مى دم بو نمى داد
منظورم این بود که فهمىدم مرد بود و دم نیست

:D
فک کردم واقعا از اون بوی مردها، استشمام کردین

داداش کوچیکه یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام
خب راستش برای من جای عجبی نیست! سال 2005 یا 6 بود که به فیلم فلان یک گلدن گلاب میدن و معروفش میکنن، حتی یه بچه خامی مثه من تنها از بیست دقیقه اولش... تازه نخ دستش میاد. آف میکنه. اما سیر سینما...!!! هممم...
و باز این خوبه! دل آدم میسوزه وقتی گوشه کناری ازون نخ رو توی شبکه های کودک بین اللملی میبینه!
بماند که فیلمای داخلی خودمون، ازون فیلمی که شرکت جی ال ایکس اسپانسرش شد، تا سریال هامون، خنده خنده هم شده ذهن ها رو نرم میکنن واسه پذیرشش، و اینکه "خب بهرحال یکیم ممکنه اینجوری بخواد بنده خدا! علاقه است دیگه!"...
آخخخخ که دلم ازین چیزا که میگین انقد پره که قد یه مقاله میتونم درددل کنم!
ازین، از برنامه ها، از تبلیغات، از برنامه کودکامون، اسباب بازیا، بزرگترا، حتی از نمای ساختمونامون!
انقد مشکل سرمون ریخته که...!
قربون پیامبر (ص) بشم که حقا محکمترین افراد در دین رو همین جوونای دین داره این زمونه میدونه!
میدونین؛ نمیخوام توجیه کنم، اما حق میدم اگه سخت باشه (نه که نشه) که یه متدین واقعی، یه با ایمان رو پیدا کرد! زور تکون های این الک خیلی زیاده!!!
همممم... زیاد دارم حرف میزنم نه؟ ...
مثه من ساده بودن دیگه خوب نیست چشای بازو دوست دارم
یاحق

ساده؟
شما و سادگی؟! بعله....
خب منم خیلی ساده ام :P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد