نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

خودشیفتگی وبلاگی

من حس خودشیفتگی وبلاگی پیدا کردم، 

هی! میرم نوشته های قبلم رو می خونم و هی! کیف میکنم تو دلم که به به 

چقدر خوب، سلیس و ملموس وصف کردم!

:)))

امیدی به خوب شدنم هست ایا؟



نظرات 5 + ارسال نظر
گویای خاموش پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ

نه، نیست!

خخخخخخخخخخخخخخخ
سپاس از این همه امیدی که میدی بهم

گویای خاموش جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ



:*

داداش کوچیکه جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ

خب اگه نمیگین "خودتم که همین جوری ای"! بدم نمیاد پس از مدتها حس آزارم گل کنه و بگم که "نه! امید به خوب شدن نداشته باشین! این جزو نادرترین بیماری های نوع بشره که از زمان حضرت آدم تا الان فقط یک نمونه مشاهده و ثبت شده، اونم خودتونین آباجی خانوم!" :دییییی
راستی!!! سلام... خوشحالم بعده عمری اینجا دوباره نظریدم :))))

بعله
یعنی از آدم تا الان وبلاگ نویس بودن آدما

خیلی خوش گلدی، ما هم خرسندیم از تشریف فرمایی شما

پارسا زاهد پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

به نام خدا
سلام

این که بیماری نیست :دی
بیماری اینه که خوب بنویسی هی از خودت ایراد بگیری

اما این که به این موضوع ( دچار خود شیفتگی شدم آیا؟) فکر می کنید یه بیماری هستش :دی

امیدوار باشید خوب میشید انشالله :دی

سلام
:)))))))))))))))))))))))))

shshs چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام!

حالتون چطوره؟
خوش میگذره؟
چه خبرا؟

و اما بعد...!

یعنی میخواید بگید قبلا حس خود شیفتگی وبلاگی نداشتید..!؟!؟!؟
یعنی فکر می کنید با این یک پست میتونید خودتون رو تبرئه کنید؟

اما در مورد خوب شدن، گرچه این حالت اون هم به صورت وخیمی که شما دچارش هستید، امیدها رو کم میکنه؛ اما نا امید هم نباشید!
- قدم اول پشیمانی قلبیه! یعنی قلباُ از این کار پشیمون بشید.
- قدم دوم توبه است که خداوند توبه پذیر است. به قول شاعر:
یا عباد الله ، توبوا
فهوَ کهفُ التائبینا
- و قدم سوم و نهایی، توبه ی عملی است. یعنی هی پست های وبلاگتون رو بخونید و ازشون ایراد بگیرید. همچنین به وبلاگ دیگران بروید و از پست هاشون تعریف و تمجید کنید!

کاری که از دست من بر میومد این بود که راه خوب شدن رو بهتون بگم، پیمودن این راه دیگه با خود شماست!

و من ا... توفیق

سلام
الحمدالله.
مگر در مطالب این چنینی حضور به هم رسانید که باب سو استفاده برای شما فراهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد