نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

بوی سیر!

زمان: در ساعت شلوغی، غروبهنگام

مکان: مترو!

 

زن درشت هیکلی کنار من نشسته بود و مدام «آه» عمیق و حجمی از هوا را از سینه برون میداد و خدای را سپاس میگفت؛

 

به او گفتم: خدای هم رضایت ندارد که با این حجم سیری که بلعیدهای، آه بکشی و او را سپاس گویی!

که او از حمد و ثنای تو بینیاز است و ما خلق الله حاضر در این قطار، به اکسیژنی برای تنفس سخت نیازمندیم!

(البته توی دلم)

 




پ.ن: هوا بس ناجوانمردانه زمستانی نیست! :(




نظرات 7 + ارسال نظر
پارسا زاهد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

نمى دونستم زن ها هم بوى مرد مى دن

نه دیگه، زن های بوی سیر میدن هر از گاهی.

گویای خاموش شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

داداش کوچیکه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام
چه وضعیه آبجی؟ چرا انقد حرفای بو دار میزنی؟ سرتو به باد میدیا! :دی
بابا سیر که خوبه؛ مشکلی ندارم! راستش تا حالا بروی کسی نیاوردم، جون دست خوده طرف نیس، اما بوی لوزه رو نمیتونم تحمل کنم! نمیدونم خودشون چی میکشن؛ کاش کسی دچارش نشه! :(

آرام شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://amyroes.mihanblog.com

این یعنی چی؟
? time eater (ghool akhar sonic generation ) shabih mephiles nist

داداش کوچیکه جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

میگماااا!!! این بوی سیره، وسط ه اینهمه بوهای خوب تولد هنوز گم و گور نشده آباجی خانوم؟ ؛)
جشن ه مثلا هاااا!!! :)
حالا باعشه! شیرینی که میدونم نمیدین! قبول! بابا یکم دامبول و دیمبول راه بندازین، ملت جوونن، یکم لازمه اون انرژیشونو تخلیه کنن خببببب!!! :دیییی
بهله! ؛)

:))))

تولد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

شنیدم تولدته !
تولدت مبارک زهرا جان

سلام
ممنون خانم

پارسا زاهد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

به نام خدا
سلام
سال نو، نوروز 93 بر شما مبارک.
انشالله به جای هفت سین سالتون سلامتی در سفره تون باشه:)
راستی تولدتون مبارک ببخشید دیر شد

سلام
ممنون
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد