نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

سوی نینوا رهسپارم

پارسال این روزها، روزهای بدی بود؛
وقتی عاشقان رفته بودند و من، جا مانده و در حسرت، زانوان در آغوش کشیده و غصه می خوردم

خدا رو شکر که امسال از روی کرم پسر فاطمه، ان شا الله عازمم
حلال کنید، دعاگوی عاشقانی که سفر روزی اشان نشده خواهم بود ان شا الله

چه کسی است که راهی کربلا باشد و امیدوار #شهادت  در راهش نباشد؟
پ.ن: حلال کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
دل شکسته سابق سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام سلام سلام
نمی دونی وبلاگتو چجوری پیدا کردم؟
امیدوارم حالتون خوب باشه
توفیقی شد یادی از دوستان قدیمی هم کرده باشیم
خدانگهدار در این شب ها التماس دعا

به به
سلام علیکم!
از اینوراااا
الان که پاسختون رو مینویسم نجف هستم، ان شاء الله دعاگوتون خواهم بود

پارسا زاهد پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ق.ظ

به نام خدا
سلام
خوش به سعادتتون
التماس دعای مخصوص

حاجت روا باشید ان شاء الله

گویای خاموش یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام

خوبی دخترم؟ به سلامتی برگشتی؟ :*
ان شاءالله که دعامون کرده باشی..

بیا یه خبری از خودت بده، برامون سفرنامه بنویس..

سلام
بلییییییییییییییییی
اتفاقا دونه دونه تو بین الحرمین دعاتون کردم :)
ایشالا روزی هممون بشه سال بعدی با هم بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد