نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

جاده دو طرفه!

روزگاری اگر گذرت این جا فتاد...

یادت باشد! ناز و نیاز مفهوم دیگری دارد...

یادت باش دوستی ، جاده ای دو طرفه است...

یادت باش که رابطه ی یکطرفه..مثل جاده ای متروک است...

و بدان، برداشت من و تو از " دوستی" دو مفهوم انتزاعی متفاوت است! به قد فاصله ی زمین و آسمان!

و درک کن که  فردا برای اندیشیدن در این باره دیر است..شاید خیلی دیر!




پ.ن:

دو جمله ی جالب:

آفریقایی:یک دوست خوب را با هر دو دستنگاه دار

یونانی:یا حرفی بزن که از خاموشی بهتر باشد یا خاموش باش


نظرات 3 + ارسال نظر
یه بنده خدا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام غریبه

سلام...
شما؟

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

یه بنده خدا!

آنشرلی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

من که گفتم ما خیلی با هم متفاوتیم... تو قبول نداشتی!

مخمترین تفاوت من و تو این است که من بشدت سعی میکنم خوش بین باشم...و تو همیشه سعی میکنی بدبین باشی و به بد بینی ات افتخار میکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد