نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

22 بهمن سبز!


 


گرم تلفن بود سمانه، و من غرق استراق! مکالمه‌اش

با دو دخترش کنارم نشست.

 

سمانه پای تلفن گفت: آره مثل این‌که کروبی اومده بوده ولی ما ندیدیمش.

زن نگاهی کرد و گفت: اره اون خانومه می‌گفت باهاش داشته از اشرفی اصفهانی می‌اومده پایین.

با شگفتی پرسیدم: کی اومد چرا ما ندیدیمش؟

زن با تردید پرسید: شما هم سبزین؟

بدون این که پاسخی بدهم با هیجانی سرشار از اعتراض پرسیدم: کی اومده بود؟

زن گفت: منم ندیدمش..دخترام از گاردی‌ها ترسیدن ما هم اومدیم پایین...

نگاهی به من انداخت و گفت: خوب کاری کردین چادر سر کردین!

من در‌حالی‌که در دل به توهماتش می‌خندیدم: شما خیلی جرات کردین که پالتو سبز پوشیدین

زن: شما از کجا اومدین؟

من بدون هیچ مکثی!: پیروزی

زن نگاهی  عمیق کرد و گفت: ببین تو رو خدا ..همه خودجوش! میان..یکیش شما...ما پیروزییم، ما بی‌شماریم..اینا هیچ کاری نمی‌تونن بکنن!‌

به زحمت خنده‌ام را کنترل کردم...دست سمانه را گرفتم خداحافظی کردم و چند قدم پایین‌تر

همه‌ی خنده‌های در گلو گیر‌کرده‌ام منفجر شدند.

 

بعدنگاشت1: خانم سبز! از این که موجب شدم در توهم "بی‌شماریتان" بمانید متاسفم.

 

بعدنگاشت 2: قبول کنید حماقت از خودتان است که کسی با تیپ مرا هم "سبز" می‌پندارید!

بعد‌نگاشت 3: اللهم اشف کل مریض!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahdi چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.nod32ss.blogsky.com

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید این وبلاگ هر روز ، به روز میشود با بازدید روزانه میتوانید از مطالب جدید استفاده نمایید.با تشکر

ممنون
ژسش همه جا ریخته و همه دارند
کم اوردی بگو برات بفرستم

آرسو چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ

=))

احسنت حس
بعد نگاشت هات خیلی جالب بود

یه بار دو تا مادربزرگ بالاشهری پشت سر ما نشسته بودن داشتن در مورد این چیزا حرف میزدن ، برای جووناشون که تو زندونن یه گریه ای می کردن و به دولت و نظام بد و بیراه میگفتن و آخر سر یکیشون به اون یکی گفت : پیگیری کردی خوشه چندی ؟ :D
چه می کنه این یارانه !

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد