نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

رابطه ی ریاضیات و خوراکیات!

-:نوشته راه حل! خوب راه حل چیه؟

من: ببین، برای حل کردن  یه مسئله‌ی ریاضی چیکار می‌کنی ؟ اون میشه راه حل.

-:

من: خب ببین مثلا تو 27 تا پفک داری و من چهل‌تا؛ چطوری می‌فهمی من...

-: ا ا ا ..چرا تو چهل‌تا؟ من چهل‌تا داشته باشم خب!

من: باشه، تو 40 تا پفک داری و من 27 تا حالا از کجا می‌فهمی من چند تا بیش‌تر...

-: (با لحنی کاملا خواهشنانه و شیرین!) می‌شه تو هم 27 تات رو بدی به من؟

من:



نتیجه‌ی اخلاقی: لطفا برای مثال‌های ریاضی، از خوراکی‌ها استفاده نکنید!



عکس صرفا تزیینی است!

نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان مهر دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://Aseman-Mehr.com

سلام.

خب وقتی تعداد رو اینقدر بالا می گیرید از این مشکلات هم پیش میاد دیگه!

پفک یکی، دو تا ...
نه دیگه بیست و هفت تا و چهل تا! :ه)

راستی پرتقال فروشه به رحمت خدا رفت. دیر پیداش کردیم! ...

اینم میشه!

گویای خاموش شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام

الهییییییییییییییییییی...
این کدوم بچه ی باحالی بود؟ همون که انگار هم اسم من بود؟
:دی
یا اصلاً دنبال کسی نگردم؟! اصل مطلب که تزئینی نبود؟ :دییییییی

نه...یک واقعیت محض بود بدون کم و کاست..کلا اینجا رئاله همه چی!
اون هم نام شما هم نبود...
کوشولوی خودم بود

۲۰۶۶ شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://NO site NO WebLoG

سلام

اگه فقط یه مثال بود خب میدادین بهش ;)

2066 جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

الان به این پست رسیدم ...
چرا به من جواب ندادین ؟



همینجوری!
واسه تنوع!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد