نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

زندگی زشتِ زشت ِ زشت است!

زندگی زشت است ای زیبا پسند

ژرف اندیشان به زیبایی ها رسند

آنقدر زیباست دار الاخره

کز برایش بهتر است از جان گذشت!

 

زندگی با همه‌ی ارزش‌هایش ارزانی خودتان! ما را رهسپار دیار باقی کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
آنشرلی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

افسردگی مفرط گرفتی ننه جان؟

مفرط واسه یه دقیقه اشه!
یه وقت دیدی کار به اعتیاد زیر پل هم کشید!

حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

یعنی باور کنم کامنت قلبی هم همینطوری تصادفی اومده تو وبلاگم؟

مسیر عشق یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://KORAIM.BLOGFA.COM

سلام
زندگی زشت زشت نیست دور از خدا بودن زشت زشت است
دار الاخره هم زیبا نیست اگر خدا راضی باشه زیباست

هر چی شما بگید..ولی اخرش به همین میرسین!

آسمان مهر یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://َAseman-Mehr.com

سلام.


جمله ی آخریتون ...
اینی رو که نوشتید رو از خدا خواستن که هنر نیست!
چه بخوایم چه نخوایم یه روز رهسپار دیار باقی خواهیم شد!
هنر اینه که این زندگی ای رو که به قول شما زشت زشت زشت هست رو قشنگش کرد.

اگه قرار نبود اینجا باشیم از همون اولش نبودیم!

جی تیبه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام حس
چرا خوب؟
هوممممم

مسیری که باید رفت دیگه....

چون باید یکی خودمو نصیحت کنه
نمیدونم چی بگم

امیدوارم دلت زود زود پر از نور و عشق خدایی بشه و حال درست و حسابی کنی

هر چی خوبه مال تو

بوس

مممممممممممممنونم عزیزم

۲۰۶۶ پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام



زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ه ماست
...


سلام
اون سه نقطعه خیلی حرف داره واسه گفتنااا

گویای خاموش پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام

حسسسس؟
چی شده خواهر؟

خیلی وقت ه که بیش از قبل ازت بی خبرم! :(


راستی ببخش اون روز اون طوری اس ام است رو جواب دادم، بدی حالم وصف نشدنی بود...
:(
حالا نمی خواد این جا بگی سر چه قضیه ای بود ;)
:"(


غصه نخور گلم.. ببین یادم نرفت و آدرسم رو هم برات گذاشتم! که خوشحال شی و دیگه غصه نخوری!
:D
الآن خوبی؟
;)

----------
تا وقتی خدا رو داریم بازم می شه امید داشت...
دلم می خواد اینو زیاد تکرار کنم، چون دل خودم این روزها بیش از هروقتی نیاز به فهمیدنش رو داره...

سلام
مرسی که اومدی

الان بهترم


ولی هنوزم نمیخای بهم بگی جواب اون سوال اس ام اسم رو؟

nice شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.sabapeak.blogfa.com

دلم می گیرد از هر چه هست

دلتنگ می شوم به هر چه نیست

چه خوب می شد

نبود هر چه هست

بود هر چه نیست

دلتنگی هایم را جایی،جا گذاشته ام

کجا نمی دانم؟

فقط دلم دل دل می کند...خسته ست و افسرده

این روزها...بی خیال...

فقط سرم درد می کند...خسته ست و افسرده

تب می کند نگاه...می سوزد این دلم

قلبم چه بی کس است

دنیا...

همین بس است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد