نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

همه‌ی وبلاگ‌های من!

ادم‌ها وبلاگ می‌زنند با اسامی مستعار...

ادرسش را می‌دهند به دوستان و همکارانشان!

بعد  کم کم واهمه دارند دیگر مطالب خودشان را بنویسند...!

و وبلاگشان می‌شود یک وبلاگ سرگردان!

این هم شده است حکایت وبلاگ‌های سرگردان من!



 

پ.ن:از وبلاگ روزهای رفته

این روزا خوبن... همه چیز آرومه ... اما حس می کنم قلبم خوشحال نیست... باهام قهره انگار... دلم برای همه آرزوهایی که داشتم تنگ شده... این روزا به آرزوهام فکر نمی کنم ...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسیر عشق چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
دقیقا مطلب همین است که فرمودید در زند
ی حقیقی هم گاهی چنین سر گردانیم ای کاش جز از خدا نترسیم وجز به او اعتماد نکنیم تا راه را بیابیم
برای موحد دنیایی مجازی وحقیقی وجود ندارد یک دنیاست اونهم دنیایی که خدا در او ناظر است

ممنون از تمثیل زیباتون

آسمان مهر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://َAseman-Mehr.com

سلام.

جدی همین طوره ها!
ولی من یه وبلاگ دارم که کسی ازش خبر نداره. مثل خیلی های دیگه. میدونم بقیه هم احتالا چنین وبلاگ هایی دارن!
اینجوری دیگه وبلاگه سرگردون نمیشه! :)
هرچی هم که تو دلتون بود میتونید توش بنویسید.
مهم اون نوشتنه هست که میتونه آدم رو آروم کنه! (البته بعضی ها رو!)

...

اینوریاس که دست همه کم کم رو می شود!
:دی!

گویای خاموش پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://koochebaagh.parsiblog.com/

به نام خدا

سلام

درحال حاضر (قول نمی دم همین طور بمونه :دی ) فقط یه وبلاگ دارم!!
آشنایان حقیقیم رو هم توش راه ندادم تا حالا! :دی
مجازی ها هم اگر حس کنم نباید حرفم رو بخونن، فعلا که توی سررسیدم می نویسم، اما شاید هم وبلاگ دیگه ای بزنم!

و..
هیچی فعلا همین :)

دلنوشته جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://delneveshteh68.parsiblog.com

سلااااام
عزیزممم خوشم میاد که تا حالا شونصدتا وبلاگ عوض کردی : دی
منم هر دفعه یکی از وبلاگ هات را لینک میکنم و هر دفعه هم به یکیش سر میزنم : دی

حالا یکیشو بگو ثابت که لینک کنیم .
بعد اینکه بهم سر بزن خوشحالم میکنی .
اینجا چرا شکلک نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا تا بعد
بوس

خب همشون هنوز سرپا هستند!

۲۰۶۶ دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

اصولا معضلی شده این وبلاگای سر گردان
میگن ناقض حقوق بشره :دی

اگه رایگان نبودن...اگه یارانه ها رو از اینا بردارن...
اگه سهمیه بندی می شدن..
دیگه یکی مثل شما هوارتا وبلاگ نمی زد.
میچسبید به همون اولی
: پییییی

---------------------------

اگه بخواین برا خودتون نظر خصوصی بذاری چیکار می کنید؟؟
:)

برای خودم؟
یعنی توی وبلاگ خودم؟
خب اول نظرم مینوشتم:
لطفا عمومی نشود

بعد هم نظر رو تایید نمیکردم دیگه!
میشه نظر خصوصی به سبک بلاگاسکای!


:دی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد