نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

مشهد الرضا..

 

یک سال بود مشهد نرفته بودم...یک سال!

یک سالی که یک عمر می ماند! از این سفر به ذکر چند نکته بسنده میکنم!



صحنه اول:

با لهجه ی نمیدانم کجایی می پرسد  زوارید یا بچه ی مشهد؟

من: زوارم

-: از کجا؟

من: تهران

نگاهی به سر تا پایم می کند، و در چشمانش بی اعتمادی موج می زند! خیال میکند تهرانی ها باید همه اشان فشن! باشند،  با ارایش های غلیظ و باکلاس!

 

صحنه دوم:

با افتخار از حماسه رساندن دستش به ضریح میگوید، رو میکند به من و با هیجان میپرسد: شما دستتون به ضریح رسید؟

من با خونسردی می گویم: من چند ساله دیگه نمیرم جلو، درست نیست این همه هل دادن مردم و ازار برای بوسه بر ضریح

-: اره خب ، اصلا درست نیست، چادراشون همه از سر می افته، گناه داره نامحرم می بینه!


 صحنه سوم:

صحن انقلاب را که می شناسید!

همون صحن سقا خونه!

اخر دعا که می شود و سلام میدهند !...سلام اولکه خب رو به قبله است...سلام دوم که به امام رضاست...

به همه جهت می چرخند! الا گنبد طلایی رنگی که مقابلشان است!

خودشان که چیزیشان نمی شود! همه ی ثواب زیارت ادم را با این کارشان و پق! خنده هایی که بی اختیار می دود توی گلویت باطل می کنند!

 

پ.ن: از باب الجواد که وارد حرم می شوی، با همه ی وجود حس میکنی اذن دخول دیگر نیاز نیست...اذنت را قبلا  صادر کرده اند...

نظرات 11 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.far30tak.tk

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با اسم جدیدترین عکس ها و آهنگ لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم!

سلام..تمایلی ندارم..ممنون بهرحال!

گویای خاموش جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

به نام خدا


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...

سلام

زیارتت قبول گلم

منم با این که تازه حدود ۲۰ روز می شه از مشهد برگشتم اما بازم مشهد می خوام...
می خواااااااااااااام!
:"(

سلام
اره حق میدم بهت..ادم زود دل تنگ میشه

مسیر عشق جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
ژس زیارتت قبول
دوستان را هم حتما دعا کردی
ما را هم که فراموش نکردی
مطالب ونکات ریز ودر عین حال بزرگی را بیان کردی
در زیارت امام رضا خیلی بی ادبی میشه
ایندرد اوره

سلام
ممنون
بله خیلی! اما خب این ها هم نوعی زیارت دارن دیگه...

آسمان مهر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://Aseman-Mehr.com

دوباره سلام.

صحنه ی سوم خیلی با مزه بود!
ه هههه
جدیااااااااااااااا !
خب عادت کردن دیگه بندگان خدا

سلام
فجیع خنده داره! فجججججججججججججججججججججیع!

سایه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

حسی گلم عزیز دلم
قربونت برم این نوشته ای که نوشتی منو برد
به اون حس و حال توی حرم
و تاسف خوردم با اون سکانسایی که گفتی
تصورایی که گفتی

سلام
انشالله زود قسمتت میشه ..تاسف نداره که..انشالله زودی میری

2066 دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام

زیارت قبول
حاجتمندا رو فراموش نکنین

نخندین فعلا ..مهم دلشون ه که سمت دل امام ه

سلام
انشالله حاجت روا شید

گلها دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

به نام خدا
سلام
زیارت قبول
خوش بسعادت
موفق باشید

سلام
انشالله قسمت خودت بشه

سایه سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام حسی جونی
حسابی حالمو گرفتی
اول که تند تند مطلب ذاشتی من نرسیدم
بعدش که نظر دادم نظرمو ثبت نکردی
بعدم بهت فتم آپم نیومدی
حالا هم مطلب رمز دار گذاشتی من
دست نوشته های خوچگلتو نخونم

سلام سایه جان
شرمنده ام شدید
جبران میکنم

مسیر عشق چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
به در بسته خوردیم

سلام
انشالله تو زندگیتونبه در بسته نخورید

دلنوشته شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
حس جون من مشهدددددددددددددددددددددد میخوام
با خاطراتی که گفتی یاد تک تک لحظه هایی که تو حرم بودم افتادم
ایشالا قسمت همه عاشقا ( ازجمله بنده سرتاپا گناه ) بشه ...
راستی خیلی خشنگ بود پستت واقعا حیفم اومد بدون نظر برم
راستییییییییییییی یه سری هم به ما بزنی بد نیستا
التماس دعا عزیزم

سلام
منم میخوام..ادم تند تند دلش تنگ میشه !

حامد چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://neshaneh.persianblog.ir

سلام.
راستش دست رسوندن به ضریح کم از حماسه نیست!قسمت سوم هم قبوله.از اینا تاجایی که فکرشو بکنی دیدم .اخه خیلی حرم میرم.پ ن:
به قول بنده خدا بچه محله امام رضایم.

سلام
تا حد زیادی قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد