نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

مکالمه من و خدام...


مشکی‌ها حرف های دل منه..

سبزها پاسخ های احتمالی!

 


 

چه‌قدر خوبه که »تو« هستی، چقدر خوبه »تو« رو دارم

چه‌قدر خوبه که از چشمات، می‌تونم شعر بردارم

»تو« که دلواپسم می‌شی همه دلواپسیم می‌ره

شاید این واسه تو زوده

                                یا شاید واسه من دیره...

 


واست زوده بفهمی من، چرا اواره‌ی دردم

واسم دیره از این خلوت به شهر عشق برگردم

واسم دیره پشیمون شم، چه خوبه با »تو« شب گردی

واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی...

 


نه این که بی‌ تو ممکن نیست ، نه این که بی تو می‌میرم

به قدری مسریه حالت، که دارم عشق می‌گیرم

همه دلشورم از اینه که عشق اندازه‌ی آآآآهه

»تو« جوری عاشقی کن که، نفهمم عشق کوتاهه...





پ.ن:  دانلود این شعر با صدای احسان خواجه امیری

پ.ن 2: لطفا قانون کپی رایت را قبل از دانلود به خاطر بیاورید!

نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.japelgroup.blogsky.com

www.japelgroup.blogsky.com
عجب قصه هایی داره این روزگار

کدوم روزگار؟
روزگار شما یا روزگار من؟

[ بدون نام ] جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

به نام خدا

سلام

اول لینک دانلود رو می ذاری، بعد آدم می ندازی تو معذورات اخلاقی و اینا؟!!
نکن این کار رو، به قول یارو گفتنی می ری جهندم!

سلام
این یعنی یک چالش اساسی در ذهن مخاطب!
البته هدف ازاد خواننده بود که گویا به حمدالله حاصل شده!

گویای خاموش جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام مجدد

دهه! چرا این وبلاگت اگه اسم ننویسیم تذکر نمی ده و ناشناس ثبت می کنه؟! نمی گه من فراموشی دارم؟!

من خودم معترضم به این وضعیت!
همش میاید بدون اسم و ادرس وبلاگ ثبت میکنید میرید من چه بدونم کی به کیه!
الان یه مدت دنبال وبلاگ یکی از بچه هام ولی نمیابمش!

آسمان مهر جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://Aseman-Mehr.com

سلام.
هوم؟!!!
اوهوم! [یادم اومد قانون کپی رایت!]

علیک سلام
افرین بر شما انسان مودب و با شخصیت و هر چی صفت خوبه ما ل شما..
ولی راستش من دانلود کردم خودم

سایه جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام عسیسم
میخواستم قهر کنم دیگه نیام بیای منت کشی
اما جاذبه دارین عزیزم
هم خودت هم وبت
مطلب باحالی بود
راستی این لینکی که میگین
کوشش؟
من لینک ندیدم
عسیسم من میخوام من که اینجا نمیتونم خریداری کنم
خودت میدونی

سلام
لینک دانلود همین جاست.روی دانبود که بری شروع میشه به دانلود
چرا نی تونی بخری خو؟؟

بعد هم برای چی میخوای با من قهر کنی؟
یعنی دلت میاد؟

دلنوشته یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://delneveshteh68.parsiblog.com

سلام.
هرچی بهت میگم بیا پارسی بلاگ یه وبلاگ بساز که این مشکل ناشناس ثبت شدن نظرات را نداشته باشی
حالا دیگه منو نمیشناسی ؟
نام و ایمیل و وب و ...... ثبت مینماییمممممممم

الان اسم شما کوش پس؟!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد