نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نام دیگر من «درد» است!

نام دیگر من «درد» است وقتی...

وقتی  می‌بینم ماراتنی برای استفاده از لوازم آرایش در میان زنان جامعه برپا شده و هر کس به زعم خود در تلاش است رتبه‌ایی ولو اندک کسب کند!

نام دیگر من «درد» است وقتی به نظاره می‌نشینم که چطور ارزش‌های‌مان رنگ می‌بازند!

وقتی می‌بینم تعابیر متفاوتی در میان مردم رایج شده، اما کسی درصدد بحث و نقد و مناظره نیست.

نام من «درد»  است وقتی می‌بینم چطور دروغ را رنگ حقیقت می‌کنند و می‌فروشند...و تقاضا برای آن بالاست...!

من «درد» نام دارم، وقتی می‌بینم نبض‌های آخر حقیقت ناب و محض، در آستانه توقف است...


 من دردم...


وقتی می‌بینم و نمی‌توانم هیچ بگویم...

                                                     درد   درد   درد

                                                     

                                               

 

جهان را سیاهی در آغوش کشیده است، بیا یا صاحب الزمان...


نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

تأثر بر انگیز بود

ممنون

vahidmiladi چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام

نام دیگر من درد است وقتی حقیقت آزاد نیست

قشنگ بود

حقیقت ازاد است اگر نیک بنگریم
منتهی ادما دیگه دنبال حقیقت نیستند فی الواقع!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

نام ما نیز درد است، خوشا دردی که درمانش تو باشی یا صاحب زمان

احسنت...

یه دوست چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

عکس با متن همخوانی ندارد!

ع
برعکس به نظر من خیلییییییی مفهومه

سایه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://baraniblog.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج
غصه نخور عسیسم
منم غصه ام بیشتر میشه
راستی منم آپم

گویای خاموش پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

به نام خدا

سلام

چی بگم که در این زمنیه به طور خاااااص دلمان خون است...

اللهم عجل لولیک الفرج...

2066 پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام

جای درد بذارین مسکن به تشدد کاف!

حالا دوباره می خونیم...

یه جاهاییش خوب شد یه جاهاییشم نه.
اوم.. باید یکم دست کاریش کنین
اوهوم!

سلام
هرگز عملی نمیشه درد بشه مسکن!

آسمان مهر شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام.

واقعا دوست بی نامتون قشنگ گفتن

سلام
این دوست بی نام من همه ی حرفاش خشششششششششنگه!

2066 شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ


معلوم ه تا حالا دندون درد نداشتین
:دی

اتفاقا من دندون درد زیاد کشیدم! و می کشم!
یکی یه بار همه ترمیم میشن! بعد یه سال بعد دونه دونه عصب کشی!
بعد روکش کشی میمونه واسه سال بعد!
اخر سر هم فک کنم همه رو از ته بکشم خیال خودمو راحت کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد