نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

عاشق اسمان پاییزم

سرم را تکیه می‌دهم به شیشه‌ی سرد و کثیف؛

چرخش باد را تماشا می‌کنم لابه‌لای درختان طلایی‌رنگ

و باران برگ‌های زرد و نارنجی درختان نیمه برهنه را؛

عطر پاییز و ذرت مکزیکی! خیابان  را پر کرده است...

پاییز فصل عاشقان است و عارفان؛

فصل عشق است پاییز.



پ.ن: این روزها از خودم می‌پرسم چرا دیدگاه و اندیشه‌های دیگران را همیشه غلط می‌پنداریم و اندیشه‌های خویش را تماما درست؟!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ariyan چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.football-car.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز.اگر با تبادل لینک با من موافق هستی لطفا منو با نام وبلاگ تخصصی فوتبال و اتومبیل لینک کن.بعد در قسمت نظرات وبلاگم به من خبر بده و بگو تا با چه نامی لینکت کنم.ممنون...
مدیریت وبلاگ تخصصی فوتبال و اتومبیل

علیک سلام
آخه کجای این وبلاگ شباهت داره با اتومبیل رانی و اینا...
استغفرا...

کوچه صداقت پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

پائیز - این فصل مظلوم خدا - اشارتیست بر اهل اشارت
که ای یاران!
وقت تنگ است و راه طولانی
اگر مقصدتان بهار است
بار بر زمین ریزید
و رنگ از رخسار بشوئید
سبکبال و سپیدپوش
تا جوانه ای دیگر...

پ.ن: با شما موافقم؛ پائیز فصل دلهای بی قرار است

متشکرم بابت حضورتون

سایه یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام حسی جان بعد از یه غیبت طولانننننننننننننننننننننننییییییییییییییی اومدم
خیلی قشن بود

سلام
خوش برگشتی دخترم

مسیر عشق دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
واقعا خدا چقدر زیبا افریده عالم را پاییز زیبایی خودش بهار هم زیبایی خودش را دارد
چه نظام احسنی در عالم حاکم است

شوق دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://diaremohabat.mihanblog.com/

سهلاااااااااااااام
اونوخ همه به من میگن سرعت آپت بالاس!!!!
حسسسسسسسسسسس تو روزی چن بار می آپی ؟ هان هان هان؟
قشنگ بیده .. پائیز بهاری ست که عاشق شده است....

سلام
یه جمله معروفه بین برو بچز وبلاگی
وقتی یکی زیاد اپمیکنه یعنی یه حرفی برای گفتن داره که نمیتونه بگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد