نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

همه غیرت‌تان همین بود؟



همین است!

همین اندیشه‌ها و ترس از انتشار همین دیدگاه‌هاست که ما را وا داشته است تا اخطار دهیم!


بعد از سی سال انقلاب کرده‌اید که بگویید: مبارک تو برو گم‌شو...من هم میرم خونه‌ام و همه چی تمام می‌شود؟


بعد از سی سال غیرت و رگ عربیتان در همین حد بود؟



نظرات 4 + ارسال نظر
خودمم شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
خیلی مسخره اس
وقتی انقلاب رهبر نداشته باشه همین میشه دیگه
یا زهرا س

باران یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ http://vajehaye-barani.blogfa.com/

سلام

یعنی من الان باید نا امید بشم؟
فکر می کنم بعد از خطبه عربی رهبری یه تکونی به خودشون بدن!
انشالله نتیجه خوبی از این انقلاب به دست بیاد
شنیدم فایل صوتی و متن مکتوب خطبه رهبری رو به طور وسیع بین خودشون توزیع کردن

من نمیخوام نا امید بشم

شما رو نی دونم ولی من قطع امید کردم!
اصلا اگر قرار بود از اینا بخاری بلن شه! سی سال ظلم به غره رو تحمل نمیکردن!

باران شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://vajehaye-barani.blogfa.com/

بابا تغییر
بابا تحول
بابا تعویض قالب

مبارک باشه

" مبارک" نباشه!

چه کنیم دیگه...دیت و دلمون نمیره مطلب بذاریم..قالب عوض میکنیم ×!


انشاالله عربستان هم ازاد شه به همین زودی ها!

۲۰۶۶ شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام مجدد

ما که نفهمیدیم چی شد یهو ملت مصر قاطی کردن.. تا حالا خواب بودن؟ الان مثلا بیدار شدن؟ اونوقت کی می خوابن به سلامتی؟
بعدشم این دیگه چه نوعشه؟ انقلابی که فقط حوالی یک میدون اتفاق می افته!
میگم اگه مبارک میدونو اتوبان کنه چی؟ نههههه



سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد