نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

برای رهبرم

غرابت این روزهایت رهبرم؛

مرا یاد تنهایی «علی» می‌اندازد...

یاد نیمه‌های شب و عمق چاه...

بمیرم برایت رهبرم

بمیرم که امروز؛

تنهاتر از همیشه‌ای و حتی یاران و دوس‌دارانت نیز، «خاله خرسه» شده‌اند...

بمیرم رهبرم برایت!

به تو افتخار می‌کنم که تنها، ولی چون کوه، استوار ایستاده‌ای!

چه ایمان راسخی داری..

که تو را این گونه آرام نگه داشته است!

کجایی اباصالح که رهبرم  تنهاتر از همیشه مانده است...

 

پ.ن1: این روزها، هر که به قدرت می‌رسد، زودتر می‌گندد! حتی نمک‌الودهایش!

پ.ن2: شرمنده‌ام که من نیز نمی‌دانم چگونه می‌توان در  آبی شدن این آسمان ابری مفید باشم...


نظرات 9 + ارسال نظر
مسیر عشق چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
درد ودل زیبایی بود
میدونی
هر کدوم از ما اگر درست به وظیفه خود عمل کنیم کمک زیادی انجام بدهیم

سلام

اگر و تنها اگر!

انصافا نگاه کنید ببینید چه کسی امروز کارش رو انجام میده! درست و غلط بودنش پیشکش خیلی ها....
خیلی از مدعیان دروغین!

باران پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://vajehaye-barani.blogfa.com/

سلام

میدونی چی خیلی جالبه؟
اینکه تقریبا هیچ وقت پیش بینی ها صد در صد درست نیستند
واینکه هیچ وقت شادی ات از اموری که برایت شادی آورند به انتها نمیرسه
و اینکه خدا انگار دوست داره هشدارهای اخلاقی رو که در قرآن به صورت تئوریک بیان کرده با مصداق های عملی جلوی چشم مردم بگذاره
اینکه خدا انگار دوست داره حزب الله همیشه در یک حالت خوف و رجا باشن؛ اگر نعمتی میده با کلی دغدغه همراهش می کنه
یعنی حس می کنم خدا دوست نداره آب خوش از گلوی هیچ مومنی پایین بره
درست و غلط این اعتقادات رو نمیدونم اما احساسم ایناس که گفتم.

سلام
برای من میدونی چی جالب تره؟
این که این روزها تنهایی رهبر رو بیشتر حس میکنم..

اقا خیلی تنهاست...خیلی!

ستایش پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام یه چیزی هیچ وقت فکرم رو رها نمیکته و اون اینه که خود ماها و خیلی از اونهایی هم که ادعای ولایت میکنند پای بند به گفته های رهبر نیستیم بلکه آنچه را که دوست داریم گزینشی انتخاب میکنیم

حرفتون بسیار به جاست...البته اگر جاش اینجا می بود!

2066 پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام

این روز ها که می گذرد منم از غافله ی اخبار عقبم

احمدی کاری کرده؟ بگید من طاقتشو دارم
(جوک مرتبط: به یکی مینم برگرد ولایت بابات فوت شده. میگه یه چیزی شده به من نمی خواین بگید. راستشو بگید من طاقتشو دارم)

چند مورد مرتبط دیگه هم دارم که نمی گم
اصرار نکنید
وبلاگتون تعطیل میشه

سلام...

میدونم طاقتش رو دارید!
دلم روشنه
مملکت بی صاحب نیست که....
آقامون کنارمونه؛
خیالتون تخت

ابوالفضل سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

خسته نباشید

سلام
متشکرم
شما هم خدا قوت
آدرس وبلاگی..نامی نشانی؟

گویای خاموش سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

به نام خدا

سلام


این روزها، هر که به قدرت می‌رسد، زودتر می‌گندد! حتی نمک‌الودهایش!

اینو بده با آب طلا بنویسن، به جای خیلی شعارهای پوچ بزنن به در و دیوار!

و...
خوشحالم که اگر هر اشتباهی کرده باشم، در یک مورد یقین دارم که اشتباه نکردم!

سلام
گویا جان حرف سیاسی؟!؟!؟


از شما بعیده!

میگم توی دانشگاه خدمتت برسن حسابی

ابوالفضل چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

و سلامی دوباره
شما هم حرف باراک جان رو قبول دارین که گفته دنیا با مرگ عثامه امن تر شده؟با این وجود بازم نقطه ی امن جهان رو پیدا نکردید؟ برمودا خوب بود که...!!!

بنده ابوالفضل پرسپولیسی هستم نام و نشانم همین است . ادرس وبلاگم پرسپولیس دات ای ار .

موفق تر باشید

سلام
به به
حال شما؟
از اینورا...

عثامه رو نمیشناسم ولی اسامه رو خوب میشناسم

گویای خاموش چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

به نام خدا

سلام

نه بابا، جمله ی خودتو نقل قول کردم به علاوه ی به نوعی تأیید حرفت

منم توی دانشگاه آدمای خودمو دارما! فکر نکن تازه واردم، ما جنوبی ها بلدیم زود جای خودمونو باز کنیم، پس تهدید نکن!

آخ جون دعوا

سلام

یار کشی؟
به به

شما که روئیت نمیشین تو دانشگاه! چه برسه به دعوای حضوری!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

بالاخره داشتیم از اینجا رد میشدیم دیگه
عه.. یادمه یه جایی عثامه نوشته بود!!!! به هر حال روحش شاد و یادش گرامی این شهید در راه دین

هماره انوشه بزی

شهید راه دین؟!!؟!؟

با اب و هوای همدان تغییر میکنید مدام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد