نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

خبرنگار از نوع ایرانی

ساعاتی پیش/واقعی:


نفر اول: روز خبرنگار بهتون چی هدیه دادند؟


نفر دوم: قرآن صوتی!


نفر اول: یعنی چی؟


نفر دوم: یعنی می‌خونه!


نفر اول: خب یعنی چی می‌خونه؟!؟!


من: هر آهنگی که خودت سفارش بدی بهش!





-:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:--:-



پ.ن1: خواستم بگم یه همچین خبرنگارایی داریم!


پ.ن2: روز خبرنگار بر همه رسانه نگاران، رسانه خوانان و خبر بیاران و خبر آفرینان مبارک باد


پ.ن3: محض تنوع!

نظرات 4 + ارسال نظر
گویای خاموش جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

به نام خدا


سلام


از این تریبون نیز تبریک می گوییم

سلام
ممنون
معلومه تو کجایی اصلا؟

آسمان مهر شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://Aseman-Mehr.com

سلام

به به
به به
تربریک میگم
می دونم دیره ولی اشکال نداره
تبریک تبریک


این روزا ما رو از دعا فراموش نکنید یه وقت!

سلام
دیر چیه...
میخوایم کم کم هفته خبرنگار رو جا بندازیم
:دی
ممنون

باران شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://vajehaye-barani.blogfa.com/

سلام

برای اینکه من هم در کار خیر شریک باشم با تاخیر زیاد روز خبرنگارو الان بهت تبریک میگم تا با یک درجه حرکت رو به جلو (فرار به جلو نه وا) "دهه خبرنگار" نهادینه شود.

با تشکر / خبرنگار بعد از این

سلام
ممنون از این که همواره شریک جرم منی

گویای خاموش یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

به نام خدا

سلام

من که برات اس هم زدم، تبریک هم گفتم، حالتم پرسیدم، گفتمم به یادتم و آی میس یو و اینا، اما جواب ندادی

سلام

میدونم ...کلا در محیط مجازی نمی بینمت! دلم تنگیده برات..یه عالمه حرف دارم..هر از گاهی روشن شو خو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد