نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

نَنوشته‌ها

همه رفتند؛ من مانده‎‎‎ام و خدایم...

بهاریه

¿ این چه سنتی است که

 همه،

 آخر سال

شتاب‌شان زیاد می‌شود؟!

 

برای رسیدن به آغاز بهار می‌دوند!

و وقتی بهار می‌رسد، بار دیگر رخوتی نوین! در وجودش‌ان ریشه می‌زند!؟

 

¿ روزهای آخر سال که رقم می‌خورند،

همه

برگه‌های ارزیابی عمل‌کردشان را می‌گذارند روی میز

و  برگه‌ها

فقط

خاک می‌خورند!

 

¿ بی دلیل می‌نویسم؛

تا آخرین نوشته‌ی سال 89 «نَنوشته‌ها»

به جای نگاه به گذشته،

امیدی به آینده باشد.

(تاثیر کار جدیدمه فک کنم!)


 پروردگارا در سال 90

وبلاگم  را از سرگردان شدن، مصون دار..

امیدوارم سوژه های تاپ ( که به خود سانسوری ختم نشوند!) بر سر راهم سبز! شود!


 

پ.ن1: برای همه‌ی مسلمین، در آستانه‌ی ورق خوردن طبیعت! دعا کنیم؛ علی الخصوص شیعیان بحرین.

 

پ.ن2: هرگونه انتقاد یا پیشنهادی در باره ی «نَنوشته‌ها»  در سالی که گذشت را پذیراییم! ( در همین کامنت دونی ذیل!)


 

پ.ن3: تا تو نیایی، بهار دل ما رقم نخواهد خورد...!

نظرات 10 + ارسال نظر
علی رضا دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://ark121.com

به نام خدای مهربون

سلام

سال نو رو یشاپیش تبریک می گم

انشالله که سال خوبی داشته باشید و به هر چی که می خوایید و مصلحته برسید

سلام
از این دعای زیباتون سپاسگزارم

باران چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://vajehaye-barani.blogfa.com/

سلام حسی جان!
سال نو مبارک [گل]
راستش حس و حال واژه پراکنی و توصیف و تمجید شاعرانه عید رو ندارم
نمی دونم این دو سه روز که نبودم چه اتفاقی افتاده، فضای نت خیلی سنگین و غیر دوستانه س، حالم گرفته س
برای بچه های شبکه اتفاقی افتاده؟!

سلام باران گلم

شرمنده که نبودم جواب بدم
میام وبلاگت

ستایش دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

انشالله سال خوبی داشته باشی/راستی یادته گفته بودی در مورد من هم مینویسی
دوست دارم بدونم از نگاه شما چه جوریم

سلام

ممنونم

هر چی میخوام بنویسم دربارتون؛ میترسم خو..
امنیت جانی ندارم

آسمان مهر دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
سال نوتون مبارک

سلام
سال نو شما هم مبارک
خیلی حیفه وبلاگتون آپ نمیشه؛

رامکال دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام...

سال نو مبارک...خوشحال شدیم روزهای آخر کاری ۸۹ شما رو دوباره زیارت کردیم...

انشاالله سال خوبی در پیش داشته باشیدُ مطلب سرگردان رو خوندم...کاملا هم موافقم، شاید همین الان خودم در حال سانسور خودم هستم...اما از شما خواهش می‌شه در سرگردان نشدن خود نهایت همکاری را مبذول فرمایید.

دوست می‌داریم بنویسید شفاف و بخوانیمتان شفاف‌تر...

سلام!
زیارتتون قبول باشه

ستایش سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

شما بنویس من امنیت جانیتو تامین میکنم

رامکال چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

یه چراغتون سوخت...

بازم میگم که دنبال کشف من نباشین...به موقعش خودم خودمو معرفی میکنم...




پس لو رفتید!


میذاشتید حداقل از یه نفر دیگه بپرسم تا تابلو نشید!

رامکال یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

عمرا لو نرفتم...

الکی هم شلوغش نکنین...اگه راست میگین بگین من کی هستم یا واکنشی نشون بدید...نشونی بدید...




تا حالا بلاگ اسکای کار کردید؟

رامکال دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

چطور؟؟؟

بماند

رامکال سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ


اگه اینقدر مطمئنید معرفی کنین بنده رو...ها ها...




خود خوتون هستید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد